Heb jij sex met iemand van een pompstation?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar je al niet aan denkt na sex he!
ik moest eerst tanken toen ik naar me dinnetje reedquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij sex met iemand van een pompstation?
Heb je iemand bezwangerd?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar je al niet aan denkt na sex he!
in wat?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:44 schreef Dave het volgende:
Wedstrijdje doen Barra?
ze slikt anti babyquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Heb je iemand bezwangerd?
Dat schijnt inderdaad beter te zijn dan antivries.quote:
Dat hangt ook sterk af van de toepassing.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:48 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad beter te zijn dan antivries.
Tegen dat klootjesvolk moet je ook niet praten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik bedacht mij deze vraag nadat ik gister tegen iemand van een pompstation had gezegt
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:48 schreef Rampestamper het volgende:
Dat schijnt inderdaad beter te zijn dan antivries.
Naar de opening van comdoom zwemmen, u-turn maken, en langs de buitenkant weer omhoog er in zwemmenquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:59 schreef MeneerMuis het volgende:
Slim zaad weet de beschermingen van een condoom te ontwijken om zodoende het dienstdoende vrouwtje als nog een kind te laten baren.![]()
Mên ik ben het levende bewijsquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Naar de opening van comdoom zwemmen, u-turn maken, en langs de buitenkant weer omhoog er in zwemmen![]()
Sterkste/snelste staat niet gelijk aan beste/slimste...quote:want zo word een eicel bevrucht doordat er 1 zaadje het snelste is en het snelste bij/in het eitje zit.
dus heb je het sterkste/snelste zaadcelletje (dus de wet van de sterkste is hier weer van toepassing.)
Wonen in Alimere-Buiten getuigt ook niet van een hoog IQ.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Tegen dat klootjesvolk moet je ook niet praten.
zegt er iemand watquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Tegen dat klootjesvolk moet je ook niet praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |