Ik zie geen kruisje,quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:48 schreef Jajong het volgende:
Godverdomme, wacht!
EDIT: How bout now.
Jij kent Roel, is hij altijd zo neergeslagen?quote:
neergeslagenquote:Op donderdag 30 maart 2006 04:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jij kent Roel, is hij altijd zo neergeslagen?
Ze meent het oprecht, drol.quote:Op donderdag 30 maart 2006 04:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neergeslagen
't is een toffe gozer
maar het zal vast wel een reden hebben dat hij jou niet mag
ik mag je eigenlijk ook niet, terwijl ik je geen eens ken
Dat is mijn gave om sukkels als jij op afstand te houden. Works like a charm.quote:Op donderdag 30 maart 2006 04:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik mag je eigenlijk ook niet, terwijl ik je geen eens ken
quote:Op donderdag 30 maart 2006 04:07 schreef cerror het volgende:
Hmmmm..... mensenkennis was inderdaad nogal 1998.....
Hey sorry, dit is jouw moment.quote:
vergeet een paar regels van wat ik zei, ik las verkeerd ik dacht dat jij de ts wasquote:Op donderdag 30 maart 2006 04:07 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat is mijn gave om sukkels als jij op afstand te houden. Works like a charm.
Die fout maak je alleen als je een I.Q. van onder de 100 hebt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 04:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
vergeet een paar regels van wat ik zei, ik las verkeerd ik dacht dat jij de ts was
ma jo -- ja jo ...tis laat ik ga slapen
Dan is 't goedquote:Op donderdag 30 maart 2006 04:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
vergeet een paar regels van wat ik zei, ik las verkeerd ik dacht dat jij de ts was
ma jo -- ja jo ...tis laat ik ga slapen
kerel kijk eens op je klokquote:Op donderdag 30 maart 2006 04:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die fout maak je alleen als je een I.Q. van onder de 100 hebt.
Hetgeen ik jou van verdenk.
klopt ben ik ook... wie niet op fokquote:Op donderdag 30 maart 2006 04:13 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dan is 't goed.
Blijf er wel bij dat je een sukkel bent.
Terusten.
Sorry, back on-topic.quote:Op donderdag 30 maart 2006 04:15 schreef cerror het volgende:
Gaat het nu over nerd of over moi?
Open anders een topic over brian.
* guitarist.nl nerd?quote:Op donderdag 30 maart 2006 04:15 schreef cerror het volgende:
Gaat het nu over nerd of over moi?
Open anders een topic over brian.
messen zijn zo 1900quote:Op donderdag 30 maart 2006 04:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry, back on-topic.
Heb je weleens de messen aan je pols gezet?
Ja.quote:
Niet mijn eigen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 04:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry, back on-topic.
Heb je weleens de messen aan je pols gezet?
Je eigen messen? Of...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |