Nostalgiequote:
is toch gewoon midi ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:31 schreef cerror het volgende:
En ze kunnen niet eens een telefoon uitrusten met een 6580 chip om de commodore 64 muziekchip op je mobiel te creeëren.
Verbrand je eigen huid heiden.quote:
leesch heidenquote:
Naja, je hebt tenminste wat gelezen... dat valt al mee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:46 schreef guitarist.nl het volgende:
meer een beetje het id van mijn microkorg!!
o nee juist andersom, mijn microkorg gebruikt een beetje hetzelfde als die chip !!
synthesizers
dacht je dat ik niet geinstresseerd wasquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, je hebt tenminste wat gelezen... dat valt al mee.
Je spelde bijde vautief.quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
dacht je dat ik niet geinstresseerd was![]()
commedore + atarie deuntjes zijn erg leuk
edit: en die van mijn microkorg ook
Die wil ik ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:01 schreef buzzer het volgende:
Ik heb een mobiel (en alleen uit pure noodzaak voor noodgevallen) waar ik mee kan bellendie lijken zeldzaam te worden. Op al die andere tierlantijnen zit ik echt niet te wachten.
Want als die dan kapot is, dan kan je helemaal niks meer [14.gif]quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:22 schreef Jo0Lz het volgende:
Is toch mooi dat alles samen komt in 1 machine
Beter dat dan alles apartquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:25 schreef BGN het volgende:
[..]
Want als die dan kapot is, dan kan je helemaal niks meer [14.gif]
Probeer de voeding van de 360 maar eens te ontwijken!quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:06 schreef DR878 het volgende:
En die kutdingen worden maar kleiner en kleiner.
Riiiiiiiiiiiightquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:11 schreef Aurelium het volgende:
Telefoons met camera'sBeste uitvinding ooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |