Idd. Dit is niet eens echt een gelijkwaardige match of zo.quote:Op zondag 16 december 2007 16:25 schreef Falco het volgende:
Norton > Bale.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:17 schreef Dizer het volgende:
Ik was al voor Norton en blijf voor Norton. En na die actie van Bale op de set van terminator, vermijd ik alle Bale's films!
Dan kijk je uit principe dus ook geen Polanski films meer enzo?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:17 schreef Dizer het volgende:
Ik was al voor Norton en blijf voor Norton. En na die actie van Bale op de set van terminator, vermijd ik alle Bale's films!
Mweh... vind meestal Norton's films juist meer inhoud hebben. Die van Bale gaan meer om de actie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:23 schreef Jeeh het volgende:
[..]Veel plezier daarmee.
Bale all the way. Beide sterke acteurs, maar de films van Bale zijn over de hele lijn interessanter.
Mweh... terminator 4 zou ik wel willen zien eigenlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan kijk je uit principe dus ook geen Polanski films meer enzo?
Zonde hoor....
Machinist, Dark Knight, Empire of the sun, Prestige, Rescue Dawn, I'm not there..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die van Bale gaan meer om de actie.
Het is maar net wat je interessant vindt
Eh, je vindt The Dark Knight geen inhoud hebben???? De beste psychologische misdaadsaga sinds Heat????quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:01 schreef Dizer het volgende:
Zet je Dark Knight echt hiertusse? Prestige? Vond ze een voor een prachtige films, maar om nou te zeggen inhoud?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |