Ik woon ook in Deventer, maar kan ook niet echt wat verzinnenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:59 schreef Luuksor het volgende:
In deventer wel Zwerver Jimmy, die met oud en nieuw in zn blote snikkel over de brink liep, verder kan ik er niet zoveel verzinnen eigenlijk..
Nimaquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:18 schreef mcyodogg het volgende:
Nijmegen
Keizerstad
Havana aan de Waal
Oudste stad van Nederland
Wij hebben hier Toepsen Barryquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:52 schreef Camplo het volgende:
Zatte Barry
Heerlen is de oudste van Nederlandquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:18 schreef mcyodogg het volgende:
Nijmegen
Keizerstad
Havana aan de Waal
Oudste stad van Nederland
Je vergeet de naffers.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:44 schreef Fokkedop het volgende:
Amsterdam:
De molukken
De caribbean
veel he?
wij hebben de godenpijler als bewijs, wat heeft Heerlen?quote:
Nee Lekkum en overkant is ook beetje overdreven, maar de school is zichtbaar vanuit al die woningen denk ikquote:
Ballum?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:01 schreef JAM het volgende:
DE MOOIE STAD ACHTER DE DUINEN.
Ballum?quote:
de meeste waddeneilanden wel ja he ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:06 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ja die, dat ligt toch ook achter de duinen?![]()
![]()
Hey, maar dat is toch geen stad.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:06 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ja die, dat ligt toch ook achter de duinen?![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de meeste waddeneilanden wel ja he ?
Oh, nu komt het geneuzel over de stadsrechten weer. Laten we kort en krachtig zijn. Als je er om vijf 's ochtends na een bezoek aan de hoeren en een gestoord kunstenaarscafé waar je je geld terug krijgt als je je drank uitkotst geen shoarma kan halen, is 't geen stad.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stavoren wel, en dat heeft minder inwoners.
Ik weet dat Begen op Zoom in carnavalstijd het krabbengat wordt genoemd, maar over Delft heb ik nu niets gehoord. Wordt daar überhaupt kermis gevierd?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:11 schreef Agiath het volgende:
Delft heet met caranval 'het kabbelgat' ofzo,![]()
Verder wordt het ivm ons accent ook wel Delluft genoemt
Jij bent vrijwillig in Staphorst gaan wonen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:54 schreef TrapBever het volgende:
Staphorst![]()
* Gristengat
* Gelovigendorp
* Niets-te-doen-op-zondag (hier is zelfs de pinautomaat dicht op zondag)
* Staphorst
* Grefobende
Och mijn lief, waarom heb ik toch De stad ingeruild voor een veel goedkoper stulpje in dit Staphorst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |