quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, Duits schrikt me af, LX...
Dat kon jij ook niet weten, natuurlijk..
Hangt er van af wat ze zegt JAM....quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:32 schreef JAM het volgende:
Ik vind Nederlands helemaal geen mooie taal.
Niet zeuren, ik heb net 2 uur door de regen gefietst en gelopenquote:Op donderdag 30 maart 2006 07:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb weer alle lol gemist? Ach, volgende keer beter. Op het moment verheug ik me op mijn fietstocht naar school door de regen.
Je hebt het slechter getroffen dan ik, dat merk ik wel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik heb net 2 uur door de regen gefietst en gelopen![]()
Eigenlijk vind ik Nederlands ook helemaal geen lelijke taal, ik dacht; 'Ik ga er gewoon lekker tegen in. Lekker recalsitrant neo-pubergedrag.' Daar was 't me meer om te doen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 07:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hangt er van af wat ze zegt JAM....
Ik ga maar eens een topic openen over de veelgemaakte spelfouten in het Engels. Met dingen als; allright en wonderfull. Dat zie ik toch erg vaak.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:55 schreef broer het volgende:
'Recalcitrant' in een TTK-topic durven spellen als 'recalsitrant'. Dát is pas recalcitrant.
Om van te huilenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:03 schreef JAM het volgende:
Ik wil eigenlijk een studie doen naar het Nederlandse Engels. Of wel; het Engels zoals gesproken door Nederlanders. Dat is heel typisch.
Therefor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:57 schreef JAM het volgende:
Ik ga maar eens een topic openen over de veelgemaakte spelfouten in het Engels. Met dingen als; allright en wonderfull. Dat zie ik toch erg vaak.
Ik weet er nog wel één: Nederlanders spreken woorden als bookcase uit met één k, Britten met twee. Sommige woorden uitgesproken door Nederlanders zijn voor Britten hierdoor haast onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:03 schreef JAM het volgende:
Ik wil eigenlijk een studie doen naar het Nederlandse Engels. Of wel; het Engels zoals gesproken door Nederlanders. Dat is heel typisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |