Je bent van de zapgeneratie, man!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan het allemaal niet meer volgen, vast een leeftijds-kwestie.
Oh, die wou ik nog huren. Zal ik dat doen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Sin City, dus...
Amores Perros vond ik veel beter.
Ja, Amores Perros dus.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welke van de 2, JAM?
Note: In Amores Perros wordt geneukt, in Sin City niet.
Dat is een vraag die ik niet zo maar kan beantwoorden. Er zijn veel goede afleveringen. Ik ben geneigd in eerste instantie 'the Contest' te noemen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:37 schreef Claudia_x het volgende:
k_man, wat is je favoriete aflevering?
Terwijl ie toch 2,5 uur duurt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, ja, waarom zou je het niet doen.
Ik heb me er niet mee verveeld...
Okay, dan doe ik dat zo. Dit is het avondprogramma.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, ja, waarom zou je het niet doen.
Ik heb me er niet mee verveeld...
Ga jij maar alvast aan je verhaal voor de TTK-wedstrijd werken!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, ik ga er weer van tussen. Hebben jullie het maar over series, films en desnoods andere dingen die ik niet ken.
Dat ligt al half klaar in de computer te wachten op mijn terugkomstquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:53 schreef JAM het volgende:
[..]
Ga jij maar alvast aan je verhaal voor de TTK-wedstrijd werken!
Nee, dat weet ik. Ik deed maar wat.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, je moet ook niet naar imdb kijken, JAM.
Da's de stem van het volk...Daar heb je niks aan.
Truste, Erik!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |