Ik ook al.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik voel me kut, mensen.
Ik voel me beslist geen snob, maar leef in dat opzicht hinter dem Mond wanneer het gesprek over zaken als voetbal of soaps gaat. Ik vergeet gewoon altijd te kijken, en het interesseert me eigenlijk meestal ook niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:38 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, nee. Maar dat komt ook doordat ik vrij alledaagse dingen doe. Ik heb er geen enkel probleem mee een snob te zijn en toch naar Oprah Winfrey te kijken, en daar dan óók over mee te praten.
Ik heb ook niet zoveel kennis nodig om ergens een mening over te vormen.![]()
Ik volg As the World turns en ik ben fan van PSV. Niets is me te gek! Van Hazes houd ik dan weer totaal niet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:52 schreef LXIV het volgende:
Ik voel me beslist geen snob, maar leef in dat opzicht hinter dem Mond wanneer het gesprek over zaken als voetbal of soaps gaat. Ik vergeet gewoon altijd te kijken, en het interesseert me eigenlijk meestal ook niet.
Is het een algeheel gevoel van ongedifferiëntieerde melancholie, of een daadwerkelijk slecht gevoel?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geen idee, LX...
Depeche Mode. Die had ik eigenlijk óók in de OP moeten vermelden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, nee, dat vind ik echt helemaal niks.
Zijn we daar ook wel weer over uitgesproken, he?
Wat is DM eigenlijk?
Ik laat me niet door anderen aanpraten wat ik mooi of goed moet vinden, dus als ik Depeche Mode was, was ik meer als U2.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:08 schreef LXIV het volgende:
Heb jij die wel dan?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:42 schreef LXIV het volgende:
En er mag natuurlijk óók over Depeche Mode gesproken worden!![]()
Ik ben best bereid om hierop een intelligent, gevat of pakkend antwoord te geven.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik laat me niet door anderen aanpraten wat ik mooi of goed moet vinden, dus als ik Depeche Mode was, was ik meer als U2.
Dat doe ik ook vaak. Wanneer je het goed kunt verwoorden komt het meestal niet uit. Totdat je iemand tegenkomt die er wél echt verstand van heeft. Die zaagt je dan helemaal af.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:16 schreef Claudia_x het volgende:
Het is natuurlijk altijd een beetje risico nemen, meepraten over iets waar je niet genoeg van weet. Ik baseer me maar op een recente uitzending van De wereld draait door, weet ik veel hoe Depeche Mode in het artistieke leven staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |