Naar mijn idee zijn dit geen arbeidersquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:29 schreef longinus het volgende:
Aanhang PvdA ?
ik zag het vanuit de bus net!quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:23 schreef beertenderrr het volgende:
Lijkt het wel een fucking pelgrimstocht
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:30 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Naar mijn idee zijn dit geen arbeiders
oh, nu is het ineens de schuld van de politie, dat zijn zoontje ruzie zocht!quote:Hadjipoer verweet politie en justitie dat ze niet eerder hebben ingegrepen in het conflict tussen verschillende jongeren dat zaterdag uitmondde in de dodelijke schietpartij. Hij zei dat hij bozer op de instanties was dan op de verdachte.
PVDA voor arbeiders?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:30 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Naar mijn idee zijn dit geen arbeiders
stilletocht enzo voor die schietpartij van afgelopen weekquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:10 schreef Maikuuul het volgende:
En wat gingen ze doen ?
Hoezo weet ik daar niks van dan ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
stilletocht enzo voor die schietpartij van afgelopen week
er lagen ook major veel foto's en blomen op de plek ws wel indrukwekkend om te zien
Best indrukwekkend ja. Had wel de neiging "BOE" te roepen, toen al die mensen zo heel stil warenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:12 schreef PeZu het volgende:
er lagen ook major veel foto's en blomen op de plek ws wel indrukwekkend om te zien
wrom riep je geen boe dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Best indrukwekkend ja. Had wel de neiging "BOE" te roepen, toen al die mensen zo heel stil waren
Ik ken een gast van die foto
BOE!quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:21 schreef PeZu het volgende:
nee dan kun je beter op een forum neerzetten dat je BOE had willen roepen![]()
nee, voor je het weet zetten ze jou weer in de krant hequote:Op donderdag 30 maart 2006 00:19 schreef Geqxon het volgende:
Kijk eens naar die foto. Dat soort mensen wil je niet laten schrikken, duidelijk niet.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:47 schreef op_zn_PEPPELS het volgende:
neer schieten die gastenopgeruimd staat netjes
![]()
Ik hou binnenkort ook een schietpartijtjequote:Op donderdag 30 maart 2006 00:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
stilletocht enzo voor die schietpartij van afgelopen week
Zoeen leuke mevrouw dat ze dat zegtquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:23 schreef GSi het volgende:
Ik wou eerst ook meelopen, toch maar vanaf gezien. Ik word nogal snel verkouden en dan met al die stille tocht om je heen.. brrrr.
Psssstt... Het is zijn moederquote:
ik ken ook moeders die prima kunnen zuigen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:36 schreef Hooi het volgende:
[..]
moeders horen nou eenmaal niks geil te vinden
moeders wassen strijken en koken
tot op zekere hoogte is dat natuurlijk toegestaanquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken ook moeders die prima kunnen zuigen.
en anders moet je maar denken dat vrouwen niet baren met hun mond.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
tot op zekere hoogte is dat natuurlijk toegestaan
[afbeelding]
Het was geen lieve jongen, dat zeker, maar was het niet de dader die geflipt was?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:46 schreef zoalshetis het volgende:
waarom is die gast eigenlijk afgeschoten? brave burgers overkomt dat zeer zelden.
ja id dalleen oeven kunen worden dood geschotenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:46 schreef zoalshetis het volgende:
waarom is die gast eigenlijk afgeschoten? brave burgers overkomt dat zeer zelden.
YWquote:
zeg ik dat? ik zeg dat het hoogstwaarschijnlijk een verschrikkelijke bloed onder de nagel uithalende in verkeerde kringen verkerende macho was. nu ineens een slachtoffer van de falende maatsachppij. met de nadruk op slachtoffer. get your act together.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja id dalleen oeven kunen worden dood geschoten![]()
Mogen dit soort gasten in de naam van Allah a.u.b sterven aan een hardnekkig hersengezwelquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:34 schreef beertenderrr het volgende:
mocro propaganda filmpje
Babak vorige week: http://www.youtube.com/watch?v=hwzGOSLQtL4&search=Babak%20stilletocht%20amersfoort%20R.I.P%20zinloos%20geweld
ik baseer dat op een gerichte executie. en jij?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:36 schreef PeZu het volgende:
je impliceert dat hij dat was, maar je weet het niet
dus waar baseer je je oordeel op?
Als jij meisjes mishandeld en bedreigd heb je zo'n dood wel min of meer verdient.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:40 schreef PeZu het volgende:
aah ja inderdaad een executie is het onomstotelijke bewijs dat een 16 jarige jongen een macho is die het bloed onder je nagels vandaan haalt....en het dus verdient?!?
nee hij heeft wel de schijn tegen, of niet?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:40 schreef PeZu het volgende:
aah ja inderdaad een executie is het onomstotelijke bewijs dat een 16 jarige jongen een macho is die het bloed onder je nagels vandaan haalt....en het dus verdient?!?
en dit wordt waarschijnlijk gezegd door iemand die de islam een middeleeuws geloof vindtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als jij meisjes mishandeld en bedreigd heb je zo'n dood wel min of meer verdient.
nee, ik ken het hele verhaal niet dus waar moet ik het vandaan halen? uit de media? roddels van kaalkopjes? mensen die eerlijk zijn?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee hij heeft wel de schijn tegen, of niet?
waarom haal je de islam bij deze meerdere keren veroordeelde schattebout?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dit wordt waarschijnlijk gezegd door iemand die de islam een middeleeuws geloof vindt![]()
[..]
nee, ik ken het hele verhaal niet dus waar moet ik het vandaan halen? uit de media? roddels van kaalkopjes? mensen die eerlijk zijn?
ik haalde de islam aan ivm frasier.... ik qouotte hem ookquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom haal je de islam bij deze meerdere keren veroordeelde schattebout?
ik ken ook niet het hele verhaal maar nogmaals, er worden niet veel mensen zomaar doodgeschoten die niks doen.
ik wacht liever even af. ik vermoed dat er nog wel wat te vinden is over de jongen die nu dood is.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik haalde de islam aan ivm frasier.... ik qouotte hem ook
je kent het verhaal niet maar gaat wel oordelen....aaah nee nu snap ik het. als iemand met wie jij ruzie hebt besluit je neer te knallen ben jij plots ook een stuk tuig? je had toch ruzie, en alleen tuig maakt ruzie en het gebeurt normaal niet dat normale mensen worden neergeschoten? ja joh
er zijn genoeg verknipte mensen die iemand neerknallen bij een ruzie maar goed dan zul je zelf ook wel niet helemaal jofel zijn geweest..... logisch toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |