Naar mijn idee zijn dit geen arbeidersquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:29 schreef longinus het volgende:
Aanhang PvdA ?
ik zag het vanuit de bus net!quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:23 schreef beertenderrr het volgende:
Lijkt het wel een fucking pelgrimstocht
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:30 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Naar mijn idee zijn dit geen arbeiders
oh, nu is het ineens de schuld van de politie, dat zijn zoontje ruzie zocht!quote:Hadjipoer verweet politie en justitie dat ze niet eerder hebben ingegrepen in het conflict tussen verschillende jongeren dat zaterdag uitmondde in de dodelijke schietpartij. Hij zei dat hij bozer op de instanties was dan op de verdachte.
PVDA voor arbeiders?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:30 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Naar mijn idee zijn dit geen arbeiders
stilletocht enzo voor die schietpartij van afgelopen weekquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:10 schreef Maikuuul het volgende:
En wat gingen ze doen ?
Hoezo weet ik daar niks van dan ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
stilletocht enzo voor die schietpartij van afgelopen week
er lagen ook major veel foto's en blomen op de plek ws wel indrukwekkend om te zien
Best indrukwekkend ja. Had wel de neiging "BOE" te roepen, toen al die mensen zo heel stil warenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:12 schreef PeZu het volgende:
er lagen ook major veel foto's en blomen op de plek ws wel indrukwekkend om te zien
wrom riep je geen boe dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Best indrukwekkend ja. Had wel de neiging "BOE" te roepen, toen al die mensen zo heel stil waren
Ik ken een gast van die foto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |