Cd is al aardig oud eigenlijk.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:20 schreef Skv het volgende:
[..]![]()
En nu zeiken over dat grafnummer, zal deze week ook wel op tv komen ofzo.
Dan haat iedereen het.
Zó, dat is ook even gezegd. Je hebt er verstand van.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:22 schreef Nosh het volgende:
Ach, het ene publiekslievelingetje zoekt de ander op.
Zowel Di-rect als Lange Frans & Baas B zijn dieptrieste, politiek correcte artiestjes om het 3FM publiek rustig te houden.
Eén grote inteeltclub van managers, radiostations, platenmaatschappijen en directeuren, die er alle baat bij hebben dat zowel de 'net te truttig om naar rock te luisteren'-pubertjes van Di-rect als de 'net te braaf om echte hiphop te luisteren'-pubertjes van Lange Frans hun platen kopen.
Geef toe, het klonk best overtuigend, ergens.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:26 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Zó, dat is ook even gezegd. Je hebt er verstand van.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:22 schreef Nosh het volgende:
Ach, het ene publiekslievelingetje zoekt de ander op.
Zowel Di-rect als Lange Frans & Baas B zijn dieptrieste, politiek correcte artiestjes om het 3FM publiek rustig te houden.
Eén grote inteeltclub van managers, radiostations, platenmaatschappijen en directeuren, die er alle baat bij hebben dat zowel de 'net te truttig om naar rock te luisteren'-pubertjes van Di-rect als de 'net te braaf om echte hiphop te luisteren'-pubertjes van Lange Frans hun platen kopen.
chileense?quote:Dan besteel ik nog liever Chileense kindsoldaten van hun laatste centen.
Als je poogt mij te verbeteren, doe het dan goed.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:46 schreef zl0p het volgende:
[..]
chileense?
als je probeert origineel te beledigen, doe het dan wel goed :$
en sinds wanneer zijn er kindsoldaten in chili?quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je poogt mij te verbeteren, doe het dan goed.
Chileens -> Afkomstig uit Chili. No problems so far.
Ohja, als je smiles gebruikt, doe het dan wel goed
er worden wel vaker postuum duetten opgenomenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:54 schreef tonks het volgende:
André Hazes is dood fuckup
WTF, is dat serieus?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:45 schreef Nega het volgende:
[..]
Rappers, je weet toch, uit de ghetto. Hij heet ook wel: Bolle Tim. En hij is met nog meer, maar ik ken ze ook niet.
Het gaat om de absurditeit, niet om de geografische exacte ligging.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:36 schreef zl0p het volgende:
[..]
en sinds wanneer zijn er kindsoldaten in chili?
Ik dacht ook meteen aan bolle timquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:53 schreef Skv het volgende:
Om te beginnen heb, net als de rest van hiphop liefhebbend Nederland een ontzettende tyfushekel aan die Lange Frans en zn homofiele vriendje.
Zit ik net op de fiets, radio aan, hoor ik op 538:
''Lange Frans en Baas B hebben een nieuwe single! Samen met Tim*! Het heet 'Ik wacht al zo lang'. Maak het of kraak het!"
Ik denk: Tim? Tim! Natuurlijk, Tim van VSOP! Die kan Frans niks dan goeds brengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |