ehm.. misschien hebben ze dat al gedaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:34 schreef Fatality het volgende:
Ik denk dat de mods zichzelf even moeten afvragen welke koers ze met klaagbaak op willen?
Kijk, iemand die het wél begrijpt....quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. misschien hebben ze dat al gedaan
daar is de sfeer een stuk vrolijker..quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dus dat vind je toch leuker?
inderdaadquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:38 schreef Q. het volgende:
De oude KLB-mods waren veel toffer.
Ik denk dat de komst van vrouwen in klaagbaak het er ook niet allemaal vrolijker op heeft gemaakt..quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
Om nogmaals Buzzer's beroemde woorden te gebruiken. 'KLB is géén verlengstuk van ONZ'
KLB hoeft ook geen superserieus forum te zijn. Maar het baggeren, TS bashen en het gebruik van KLB als afvalbak moet ook maar eens afgelopen zijn... Je kunt iemand ook een spiegel voorhouden óf een klacht relativeren door op een normale manier met argumenten te komen. Ook humor past daarin. De onderbroekenlol heeft echter z'n langste tijd wel gehad in KLB...
Onder andere QyRoZ en Anthraxx.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:40 schreef Fatality het volgende:
[..]
inderdaad
geen idee wie dat ook alweer waren maar de huidigen zijn om te huilen/klagen.
Achja macht corrumpeert he
Vrouwen en humor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:41 schreef Fatality het volgende:
[..]
Ik denk dat de komst van vrouwen in klaagbaak het er ook niet allemaal vrolijker op heeft gemaakt..
maarja dat is persoonlijk he![]()
he je speelt over een 5150 ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:41 schreef MidnightRambler het volgende:
Mee eens!
gaat heen zegquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:40 schreef Fatality het volgende:
[..]
inderdaad
geen idee wie dat ook alweer waren maar de huidigen zijn om te huilen/klagen.
Achja macht corrumpeert he
Ja slijmslijm.. blaatblaat.. Flugeltje is werkelijk geen bal aan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
gaat heen zegFlugel is een toppertje
en zoveel macht hebben mods niet hoor
Bestaat niet!quote:
We zijn inderdaad wat strenger gaan modden, maar dat is vooral te wijten aan de grote hoeveelheden bagger topics die hier geopend worden. Een keer een niet zo serieus topic moet kunnen, en daar heb ik ook helemaal geen moeite mee. Maar helaas kunnen sommige mensen zich op de één of andere manier niet inhouden als je ze eenmaal een beetje vrijheid geeft. Je weet wel: vinger, hand...quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:50 schreef Fatality het volgende:
[..]
Ja slijmslijm.. blaatblaat.. Flugeltje is werkelijk geen bal aan.
Vroegâh
Ja toen mochten er ook nog Vroegâh topics geopend worden, maar die zullen ook wel linea recta in de slotjeskast verdwijnen tegenwoordig.
Dat is al een tijdje geleden duidelijk geworden, zie ook het topic van Yvonne hierover:quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:34 schreef Fatality het volgende:
Ik denk dat de mods zichzelf even moeten afvragen welke koers ze met klaagbaak op willen?
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef yvonne het volgende:
Dan maar hier.
Wat is er aan de hand.
KLB verbaggert meer en meer, er staat geen behoorlijk klaagtopic meer tussen.
Hele ritsen users die alleen hun posthistorie in KLB hebben.
hele ritsen users die KLB gebruiken als veredelde ONZ
Hele ritsen users die topics volledig kapen en verkloten.
Hele ritsen users die ongebreidelde en ongefundeerde "kritiek"op de moderatie hebben.
Jullie verkloten de boel, eik horen jullie het op te lossen.
Want je verknalt het voor jezelf, want vanaf nu ga ik ongebreideld bannen..
Het is mooi geweest nu.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:16 schreef Jajong het volgende:
Vooral flugeltje kan er wat van.. Ik open een klaagtopique. Omdat ik ergens over wil KLAGEN. Users nemen mijn persoontje niet serieus...
. En dan SLUIT ZE MIJN TOPIC.
![]()
NewbieMODS
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |