Goed idee joh!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:31 schreef MrSASO het volgende:
Elke ochtend sla ik de krant open opzoek naar werk.
Dan reageer ik mischien op 12 advertenties waarvan ik 5 afwijzingen krijg en de rest voelt zich nog te goed om een brief terug te sturen.
Volgens mij kan ik beter nog wiet gaan kweken want dit schiet echt niet op.
Ik kan lassen, pijpfitten, metselen, Heb een hele tijd als magazijnman gewerkt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat kun je allemaal?
Pallets sorteren dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:44 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik kan lassen, pijpfitten, metselen, Heb een hele tijd als magazijnman gewerkt.
Heb mijn theorie voor de beveiliging geen praktijk alleen gebrek aan stage.
Dat ik nog maar eens een keer moet langskomenquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:04 schreef flugeltje het volgende:
En wat zegt het uitzendbureau?
Je hebt toch tijd zatquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:06 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat ik nog maar eens een keer moet langskomen![]()
ja man heb ik ook eens gedaan! uit verveling ga je met je maten wedden wie de grootste splinter in zijn duim kan krijgen!quote:
Wat is dat toch met die fokkin pallets sorteren???quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:09 schreef Kurk het volgende:
Als je die kankerpallets gaat sorteren, moet je eerst je handen wassen zodat ze gruwelijk nat zijn. Vervolgens moet je niet tegen die pallets gaan slaan, maar schuppen.
Wie is Kees????quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:11 schreef Kurk het volgende:
Niet waar. Vraag maar aan Kees.
Heb je een uitkering?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Werkloos ja maar niet doelloos![]()
Je kan ook in het zwart wat doen he
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:21 schreef Stofje het volgende:
"Stervende hoeren kankerkachel". Het SBS 6-programma "Probleemwijken" had een uitzending in Woensel West (de bewuste uitzending op Google Video) en één van de hoofdrolspelers was Kees. Kees werd een held op FOK!
BrauN bezocht Woensel West zelfs, op zoek naar de woning van Kees. Stormvogel en Othala filmden Kees (filmpje) en lieten hem "Stervende hoeren kankerkachel" gillen op zijn brommertje.
Anyway, hier vind je het laatste, ondertussen gesloten deel. De hype is na 15 topics + nog enkele losse topics afgelopen. Geniet nog na van deze stervende hoeren kankertopics!
Krantenwijk zekerquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:13 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb vandaag zonder enige inspanning een derde baantje geregeld, en jij kunt er geen een regelen?
De wietkwekerij komt er binnenkort ook bij overigens.
En van dat belastinggeld dat jij hiermee ontduikt wordt straks jouw uitkering betaald. En de werkende mensen moeten dat maar ophoesten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Werkloos ja maar niet doelloos![]()
Je kan ook in het zwart wat doen he
Joh dan stop ik toch helemaal met zwarte klusjes dan pak ik daarna alleen uitkering dan wel tevredenquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:15 schreef Kurk het volgende:
[..]
En van dat belastinggeld dat jij hiermee ontduikt wordt straks jouw uitkering betaald. En de werkende mensen moeten dat maar ophoesten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:17 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Joh dan stop ik toch helemaal met zwarte klusjes dan pak ik daarna alleen uitkering dan wel tevreden![]()
Hahaa ik ken die gast was toch op TV en ging toch een hoer neuken ofzo??quote:
Die Spaanse, ja.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hahaa ik ken die gast was toch op TV en ging toch een hoer neuken ofzo??
Ik ben twintig.quote:
OK respect maarja ik heb niet zoveel school genoten als jij plus het is ook een kwestie van gelukquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben twintig.
(Zie profiel verder.)
Ik heb ook alleen maar m'n middelbare schooldiplome hoor, voorlopig althans.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:25 schreef MrSASO het volgende:
[..]
OK respect maarja ik heb niet zoveel school genoten als jij plus het is ook een kwestie van geluk
Ik kan wel ergens terecht maar ik heb weinig zin om hap snap werk te doen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar m'n middelbare schooldiplome hoor, voorlopig althans.
Twee van de drie baantjes zijn trouwens op oproepbasis dus zoveel stelt het ook weer niet voor.
Maar het is in ieder geval iets; loop eens binnen bij een uitzendbureau in nette kleren met een C.V. in je hand. Je maakt mij niet wijs dat je niet ergens terecht kunt.
Nee geluk speelt wel degelijk een rol.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:30 schreef SHE het volgende:
Oh ja, en werk vinden is geen kwestie van geluk, is een kwestie van willen
jij ook hequote:
Is niet alleen productiewerk, zoals je ziet zijn het detacheerders. DAT is de way to go in jouw vakgebied anno 2006quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:34 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nee geluk speelt wel degelijk een rol.
Ohhja thanks voor de links maar ik zoek dus geen productiewerk he
Ik wil piloot worden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Is niet alleen productiewerk, zoals je ziet zijn het detacheerders. DAT is de way to go in jouw vakgebied anno 2006
En trust me...het is wel degelijk een kwestie van willen![]()
Dus als ik wat ik in de OP al aangaf genoeg solliciteerd want ik wil een baan, dan zou ik nu toch allang een baan moeten hebben??quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Is niet alleen productiewerk, zoals je ziet zijn het detacheerders. DAT is de way to go in jouw vakgebied anno 2006
En trust me...het is wel degelijk een kwestie van willen![]()
Hoppa:quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:38 schreef MrSASO het volgende:
West- brabant- Zeeland - Rotterdam is echt de grens
Wat hebben detacheerders te maken met succes in TS zijn -toekomstige- loopbaan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Thanks ik zal morgen wel effe bellen en kijken of ze wat voor me hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoppa:
http://www.interselektie.nl/docs/info_inter.htm
Dus jij heb mijn beoogde username dusquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:58 schreef Sosa het volgende:
[..]
Wat hebben detacheerders te maken met succes in TS zijn -toekomstige- loopbaan?Als TS een dergelijke (specifieke) technische opleiding of dit heeft verkregen door werkervaring ZOU hij wellicht gedetacheerd kunnen worden. Hij moet namelijk wel snel doorgeplaatst kunnen worden, anders kost het zo'n detacheringsbureau veel geld. Wat jij zegt is dus bs.
Ik heb jaren technisch personeel gedetacheerd asswipe, ik denk dat ik wel weet waar ik het over heb.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:58 schreef Sosa het volgende:
[..]
Wat hebben detacheerders te maken met succes in TS zijn -toekomstige- loopbaan?Als TS een dergelijke (specifieke) technische opleiding of dit heeft verkregen door werkervaring ZOU hij wellicht gedetacheerd kunnen worden. Hij moet namelijk wel snel doorgeplaatst kunnen worden, anders kost het zo'n detacheringsbureau veel geld. Wat jij zegt is dus bs.
Dat zie ik nie zitten ken genoeg mensen die hun zelf zo tot de bedelstaf hebben gebrachtquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:10 schreef weathergirl het volgende:
Of je begint voor jezelf: http://www.zzpnodig.nl
Dan zou je beter moeten weten. De markt trekt weer een beetje aan ja.. Maar dat wil nog niet automatisch zeggen dat iedereen die met een waterpomptang overweg kan, gedetacheerd wordt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb jaren technisch personeel gedetacheerd asswipe, ik denk dat ik wel weet waar ik het over heb.
De markt is enorm aangetrokken en met name met zijn kwalificaties is hij interessant vooor een detacheerder.
Lasser, pijpfitters...kortom, elk gekwalificeerd technisch personeel is nu vreselijk schaars. Er is meer behoefte dan aanbod.
Echter, de tendens blijft dat bedrijven de binding van een vast contract niet willen aangaan..gek genoeg.
Detacheerder daaentegen zijn nog wel bereid de stap te wagen.
Maar effe een vraagje aan jou, flashen die uitzendburo`s vaak de boel niet??quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb jaren technisch personeel gedetacheerd asswipe, ik denk dat ik wel weet waar ik het over heb.
De markt is enorm aangetrokken en met name met zijn kwalificaties is hij interessant vooor een detacheerder.
Lasser, pijpfitters...kortom, elk gekwalificeerd technisch personeel is nu vreselijk schaars. Er is meer behoefte dan aanbod.
Echter, de tendens blijft dat bedrijven de binding van een vast contract niet willen aangaan..gek genoeg.
Detacheerder daaentegen zijn nog wel bereid de stap te wagen.
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:10 schreef weathergirl het volgende:
Of je begint voor jezelf: http://www.zzpnodig.nl
Representatief zijn heet dat volgens mij...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:50 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar effe een vraagje aan jou, flashen die uitzendburo`s vaak de boel niet??
Ik bedoel selecteren jullie af en toe ook niet op afkomst of sociale stand of wat dan ook??
op naam he, is best moeilijk ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die fokkin pallets sorteren???
Hoe moet je in godsnaam nou pallets sorteren???
Die komen toch al gesorteerd binnen.
.. en op verschillende types houtquote:
moe je noe eens kieken wat joe er al vanaf weet, joe bende er geknipt veurquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:05 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Moeilijk het is het makkelijkste wat je kan doen de maten staan erop.
Hee ik kom niet uit Zeelandquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
moe je noe eens kieken wat joe er al vanaf weet, joe bende er geknipt veur
*herkentquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:31 schreef MrSASO het volgende:
Elke ochtend sla ik de krant open opzoek naar werk.
Dan reageer ik mischien op 12 advertenties waarvan ik 5 afwijzingen krijg en de rest voelt zich nog te goed om een brief terug te sturen.
Volgens mij kan ik beter nog wiet gaan kweken want dit schiet echt niet op.
Of deze: Ik stuur een brief naar Securicor sturen ze mij een brief terug of ik een foto wil opsturenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
*herkent*
Meest creatieve afwijzing kreeg ik gister: "We zoeken iemand die wél hier in deze stad geboren is" Oja en daarom zet je je advertentie op een website waar iedereen vanuit het ganse land kan reageren...![]()
![]()
mjah... niet altijd zo simpel helaas.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:30 schreef SHE het volgende:
Oh ja, en werk vinden is geen kwestie van geluk, is een kwestie van willen
Nou nee niet echt ik heb alleen wel een kleur maar dat zou niet uit moeten maken toch????quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:36 schreef PeZu het volgende:
heb je zo'n boeventronie dan?
kennelijk wel, het zou niet moeten nee maar helaas gebeurt het nog steedsquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:51 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nou nee niet echt ik heb alleen wel een kleur maar dat zou niet uit moeten maken toch????
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
jawel... jij komt roven en die blanke meneer moet dat tegen zien te houden.
Ik begrijp wel waarom jij geen baan vindt. Wat een geklaag zeg. Dit niet goed, dat niet goed.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:17 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat zie ik nie zitten ken genoeg mensen die hun zelf zo tot de bedelstaf hebben gebracht
Een uitzendbureau is geen detacheringsbureau...dat ten eerstequote:Op woensdag 29 maart 2006 22:50 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar effe een vraagje aan jou, flashen die uitzendburo`s vaak de boel niet??
Ik bedoel selecteren jullie af en toe ook niet op afkomst of sociale stand of wat dan ook??
Wat ben jij toch vol goede bedoelingen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Een uitzendbureau is geen detacheringsbureau...dat ten eerste
Ten tweede, discrimineert niemand een harde werker...al was ie hartstikke paars.
Goede pijpfitters, lasses, timmerlieden etc zijn schaars...dus heb je de juiste attitude en de juiste skills, dan ben je zo aan eht werk.
Kans is groot dat je je door een paar afwijzingen dermate hebt laten demotiveren dat je onbewust toch de verkeerde signalen uitzend
Haal diep adem en probeer het morgen met vol enthousiasme weer
Die uitdrukking gebruik ik echt al jaren fout.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
ja ze bedoent het heel goed
Dat is bij securicor juist een préquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:36 schreef PeZu het volgende:
heb je zo'n boeventronie dan?
En waar ga je naar toe als HBO-er?quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Ten tweede, discrimineert niemand een harde werker...al was ie hartstikke paars.
Goede pijpfitters, lasses, timmerlieden etc zijn schaars...dus heb je de juiste attitude en de juiste skills, dan ben je zo aan eht werk.
Kans is groot dat je je door een paar afwijzingen dermate hebt laten demotiveren dat je onbewust toch de verkeerde signalen uitzend
ik zend niet de verkeerde signalen uit als ik al een uitzendburo binnen stap vragen ze zich af van wat doe je hierquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:38 schreef Landgraaf het volgende:
[..]
ik zend niet de verkeerde signalen uit als ik al een uitzendburo binnen stap vragen ze zich af van wat doe je hier![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |