met de trein naar maastricht en dan naar eindhovenquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:24 schreef BrUnEtjAh het volgende:
Alowah,
Ik heb een eenvoudige vraag. Ik ben onlangs in Geel gaan wonen (België) en aangezien ik nog veel vrienden heb in Eindhoven was mijn vraag of er eigenlijk bussen oid gaan tussen Eindhoven en België. Ik heb een stop vlakbij men nieuwe appartement, maar tot nu toe nog steeds geen verbinding met Eindhoven gevonden.![]()
De trein is geen optie ik ga niet helemaal over Antwerpen, Roosendael om in Eindhoven te komen dat kost me uren...![]()
Enige andere opties?
Ai, ik herken het probleem. Ik zat met hetzelfde euvel toen ik van Groningen naar Graspop (bij Dessel) wilde reizen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:24 schreef BrUnEtjAh het volgende:
Alowah,
Ik heb een eenvoudige vraag. Ik ben onlangs in Geel gaan wonen (België) en aangezien ik nog veel vrienden heb in Eindhoven was mijn vraag of er eigenlijk bussen oid gaan tussen Eindhoven en België. Ik heb een stop vlakbij men nieuwe appartement, maar tot nu toe nog steeds geen verbinding met Eindhoven gevonden.![]()
De trein is geen optie ik ga niet helemaal over Antwerpen, Roosendael om in Eindhoven te komen dat kost me uren...![]()
Enige andere opties?
Turnhout is wel een afstand van Geel. Hoever Eindhoven van Tilburg is heb ik ook geen idee van...quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:39 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ai, ik herken het probleem. Ik zat met hetzelfde euvel toen ik van Groningen naar Graspop (bij Dessel) wilde reizen.
Ik ben met de bus van Tilburg naar Turnhout gegaan en vanuit Turnhout vertrok er een trein naar Dessel. Misschien is Turnhout - Tilburg iets voor jou?
Het kan zijn dat ik nu iets heel stoms suggereer hoor, ik weet niet hoe ver Turnhout reizen is vanaf Geel of Eindhoven vanaf Tilburg..
Succesquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:42 schreef BrUnEtjAh het volgende:
[..]
Turnhout is wel een afstand van Geel. Hoever Eindhoven van Tilburg is heb ik ook geen idee van...
Maar ik ga het wel nakijken![]()
Ik zal vanavond 's kijken, bushalte is hier vlakbijquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:40 schreef BrUnEtjAh het volgende:
Kan je mij de naam van een halte in valkenswaard geven waar die bus langskomt?
Dan ga ik het nog een keer nakijken
is dat niet bus 172 richting Luyksgestel en dan naar Lommel?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zal vanavond 's kijken, bushalte is hier vlakbij![]()
ja zoietsquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:06 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
is dat niet bus 172 richting Luyksgestel en dan naar Lommel?
Dacht ik een keer gezien te hebben toen ik op de markt stond te wachten op een bus...
nee joh die moet je niet hebben.. dat is niet de lijndienst. Bus 172 of 171 moet je hebben, maar ik zal straks ff kijken bij de haltequote:Op woensdag 29 maart 2006 20:22 schreef BrUnEtjAh het volgende:
http://www.xs4all.be/~rvdborgt/bus/nl/bba272.html
hmzzz deze denk k maar die gaat niet in het weekend![]()
Er is een bus die gewoon de grens overgaat hoor, van Tilburg naar Turnhout, zoals ik al zei.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:28 schreef Renesite het volgende:
Maar wat ongelovelig wanstaltig! Dat er niet b.v een bus naar 1 halte over de grens gaat ofzo, en dat je daar er uitgezet word en dat je daarna opgepikt word door een belgische bus.
Een uitkomst!
Ja oke, maar die internationale lijndienst van in mijn geval van Groningen naar Oldenburg loopt als een trein!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:30 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Er is een bus die gewoon de grens overgaat hoor, van Tilburg naar Turnhout, zoals ik al zei.
Ik zag net dat er ook een verbinding bestaat tussen Geel en Tilburg (hint!), maar delijn.be werkt even niet mee, dus ik kwam niet bij de routeplanner
In Reusel is er aansluiting van en naar Eindhoven (BBA lijn 148, 149 en 150)quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:33 schreef BrUnEtjAh het volgende:
is Reusel nie dichterbij bij Eindhoven?
dan zou dit nog wel een oplossing kunnen zijn:
http://www.xs4all.be/~rvdborgt/bus/be/lijn48.html
Hoelang doe je daar dan over om in Turnhout te komen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:30 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Er is een bus die gewoon de grens overgaat hoor, van Tilburg naar Turnhout, zoals ik al zei.
Edit: Delijn.be werkt even niet mee, maar daar zou je kunnen opzoeken welke verbindingen er zijn tussen Geel en omstreken en Eindhoven en omstreken.
Hoe bedoel je, vanaf Geel? Dat weet ik niet. Vanaf Groningen is het een kuteind, maar dat hoef je niet te wetenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:36 schreef BrUnEtjAh het volgende:
[..]
Hoelang doe je daar dan over om in Turnhout te komen?
Als jij het zegt..quote:Turnhout naar Geel > +- 1u30
Dat blijkt wel jaquote:Wat nu als je net over de grens wil werken... is auto duidelijk een verreiste![]()
19 minuten...quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:47 schreef jmac het volgende:
Eindhoven-Tilburg is 30min met de trein
nee vanuit Tilburgquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:40 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, vanaf Geel? Dat weet ik niet. Vanaf Groningen is het een kuteind, maar dat hoef je niet te weten
quote:
quote:Eindhoven - Geel over Roosendaal en Antwerpen doet er 2:45 over met 3 keer overstappen
Internationale reizen sind billig!quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:24 schreef BrUnEtjAh het volgende:
dan duurt alles ongeveer een 2 tot 3 uur :s
kan dat nu echt niet sneller...
en dan heb ik de prijzen nog niet eens opgezocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |