´Hengst voor zn bek geven. Als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is dat het welquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:07 schreef Piej het volgende:
Om een lang verhaal zo kort mogelijk te houden, geef ik even een situatie schets.
Je zit in de trein op weg naar huis, leest een boek en er komt een redelijk beschonken man naast je zitten die vervolgens met je meeleest en het boek zo ongeveer uit je handen probeert te trekken. Uiteindelijk wil hij er ook nog aantekeningen in maken met een gevraagde pen? Bovendien spreekt hij een voor jou onbegrijpelijke taal....
Wat zouden jullie gedaan hebben?
Juist!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:09 schreef numero_uno het volgende:
[..]
´Hengst voor zn bek geven. Als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is dat het wel
Oostenrijker valt uit 140 km/u rijdende treinquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:07 schreef Piej het volgende:
Wat zouden jullie gedaan hebben?
Helemaal mee eens..... Maar vroeg me daarom ook af hoe iemand anders gereageerd zou hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:20 schreef jogy het volgende:
Ik zou eerst in een deuk liggen om die vent om daarna een euro op het tafeltje te leggen en te verkassen.
Het is gewoon een 'Ook weer wat meegemaakt' moment en die zijn best grappig.
Een euro op de tafel? Misschien vanwege de show van die vent.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:22 schreef Piej het volgende:
[..]
Helemaal mee eens..... Maar vroeg me daarom ook af hoe iemand anders gereageerd zou hebben.
Nu lag eigenlijk de hele coupé dubbel om die vent. Maar waarom een Euro op het tafeltje?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |