Ik denk dat ik dergelijke beelden wel had jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:18 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Geloof me ik heb daar ervaring mee, voor mij lachen maar voor de duwers niet echt![]()
Dat is alweer zo'n 3 jaar geleden en ik moet het nog steeds aanhoren![]()
Mijn "wagentje" alleen weegt al 130 kg en dan mijn gewicht er nog bij............
gij ook Brutus ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:21 schreef nokwanda het volgende:
Alleen in de 9/11 topics, denk ik. Ik heb er geen last van. .
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
gij ook Brutus ?
verraad !
Als ik getrolled word, doe ik vervelend ja
maar soit , ik lees er nog wel maar post er niet meer vanaf nu
kzit al met 3 op mijn nek
Yo!! Don't bite me. We zitten in hetzelfde team.quote:
Dan kom je hier in ouwehoer maar ff kakken.Hier missen we je als je off line blijft hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:47 schreef UncleScorp het volgende:
Ben het gewoon beu dat als het gekak mijn richting uitkomt, het geen probleem is ... maar o wee als ik iets terug roep
beter dat ik tijdje offline blijf
Niet doenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:49 schreef nokwanda het volgende:
Dan kom je hier in ouwehoer maar ff kakken.Hier missen we je als je off line blijft hoor
Sterk spul he, die fishermansfriend.quote:
Ik vind hem iig erg aardig.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:11 schreef UncleScorp het volgende:
Ahaaa
Is ie leuk ... wss wel ... anders zou je niet blozen
WIl je mee of heb je al toegezegd ?
Is HIJ getrouwd is de tweede vraagquote:
Nee, is ie niet. Anders zou ik het natuurlijk niet eens overwegen.quote:
Dan hoop ik voor je dat je geen hoge hakjes aan hebt. Dat ziet er zo zielig en onbeholpen uitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:16 schreef Marietje_34 het volgende:
ik loop net naar de koffiecrorner en merk dat ik er bibberbenen van heb![]()
Dan moeten er toch al eerder vonkjes geweest zijn ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:16 schreef Marietje_34 het volgende:
ik loop net naar de koffiecrorner en merk dat ik er bibberbenen van heb![]()
quote:
Dat dacht ik ook ja. Al is het maar onbewustquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dan moeten er toch al eerder vonkjes geweest zijn ?
Mag niet meer hé ...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:21 schreef nokwanda het volgende:
Maar jij vraagt dan ook geen leuke dames mee uit
nee, wat mij betreft niet, ik was echt totaal verrast net. Ik denk dat ik daarom ook lichtelijk geshockeerd benquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja. Al is het maar onbewust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |