staat op de achtergrond aan...quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:47 schreef L.Denninger het volgende:
waar kijk jij naar op televisie ????
nou ja .. dat dan eigenlijk wel.. alleen de haar kleur klopt niet...quote:
ik keek niet.. ik zag het toevalligquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:01 schreef type_29 het volgende:
wie er naar kijkt is ook dom
w..rtelquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:04 schreef Tigereve het volgende:
Ik vind het nog veel irritanter dat sommige van die presentatrices zelf het antwoord voor gaan zeggen 'oepsie foutje' *giegel*![]()
Shit tis gewoon triest al die belspel programma's....![]()
Blondjes zijn niet dom.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:46 schreef dutchmage het volgende:
ik dacht dat blondjes dom waren.. maar die griet op rtl5 die kan er ook wat van.. damn
is zo een quiz, staat op de achtergrond aan en er was een of andere vraag, waarmee je 1500 euro kon verdienen..
en ja er is een winnaares.. die was er harstikke blij mee..![]()
de eerste vraag die de presentatrice stelt : kan je het goed gebruiken?![]()
wtf..? had ze verwacht de de winnaares zou zeggen.. neuh, het is leuk kan ik weer een avondje stappen, maar echt nodig heb ik het niet..
damn.. denk toch eens na muts.. tuurlijk kunnen mensen het geld goed gebruiken.. 1500 euro is nooit weg..
domme doos....![]()
Echt om alles ging ze zo irritant kut lachenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:47 schreef Geitesollewok het volgende:
Shownieuws () was gister bij haar thuis, wat een dom wijf, echt alleen maar dom lachen. Beetje zo'n Jessica Simpson ofzo
tsja.. dat heb ik wel eens.. hoogwaardig antwoord trouwensquote:
Of de mensen die naar die belspelletjes bellen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:51 schreef nietzman het volgende:
Ik vraag me af wat dommer is, een presentatrice die een originele variatie verzint op de vraag "Wat ga je er mee doen." of iemand die er een topic over opent..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |