Het mag wel, graag zelfs. Ze hebben SimCity zo opgezet dat die mogelijkheid relatief simpel is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:00 schreef simcity het volgende:
en is dat moeilijk gebouwen, huizen of torens te ontwerpen of mag dat eigenlijk gewoon niet![]()
Doe een ''search'' naar tutorialsquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:34 schreef simcity het volgende:
jaa voor die gebouwen te ontwerpen enzo. astublieft![]()
Is een speciale patch die ook op de site van SimCity zelf staat. Heel wat gebouwen die ook een nachtversie hebben geven geen licht als je deze patch niet installeert. Dus hij is toch wel redelijk essentieel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:54 schreef bleiblei het volgende:
Hier boven staat ergens dat daar een oplossing voor is, maar ik heb dat nooit gebruikt.
Dus ik zou niet weten hoe het werkt.
Kan je hier downloaden. Al moet je dan wel eerst een andere patch downloaden voordat je deze spciale patch installeert. Deze kan je hier downloaden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:29 schreef simcity het volgende:
en weet je ook de naam van die speciale patch??
als je die straten van emlarO bedoelt.:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:49 schreef simcity het volgende:
bedankt voor de moeite é en ik heb nog 1 vraagje hoe kan je die straten zo fleurig maken allé ik bedoel zo mooi beplanten en waar kan je die meer en die beken dowloaden aub?
Goed oefenen, veel topics doorlezen, SC4 fora afstruinen naar tips, goed zoeken op google, geduld hebben en veel SC4 spelen. En die beken, bruggen, etc. staan zoals altijd op Simtropolis. Ff zoeken dude! Niet alles in je schoot geworpen willen krijgen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:22 schreef simcity het volgende:
hoezo????
woonwagen kampen zijn coolquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:23 schreef Remqo het volgende:
Van die vieze woonwagens is het wel de bedoeling dat ze verdwijnen als je een school in de buurt zet, maar parken en bomen willen ook goed werken.
Succes
dat kan iddquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:42 schreef neandertaler het volgende:
Hoe zet ik trouwens de kleuren uit die worden weergegeven voor de verschillende gebieden zoals industrie enderlijke? Want nu blijft dat de grondlaag, of kan dat niet? Want op al die mooie screens zie ik die volgens mij ook niet.
Kan ik die Rush Hour uitbreiding ook voor simcity 4 downloaden of moet moet ik dan deluxe hebben of maakt dat geen verschil? Ow ik zie net dat het geen download is maar een echte versie, maar kan ik deze dan kopen zonder dat ik deluxe moet hebbem?
Bedankt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |