Het wordt wel wat vager, maar ik kan het niet goed zien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:50 schreef timp0e het volgende:
Als je op een station klik om te gaan bouwent, moet je vanzelf het metronet zien. De gebouwen worden dan vaag weergegeven en je kan dan ondergrond zien.
Het helpt een beetje, maar imo nog niet voldoende.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:59 schreef Remqo het volgende:
het is nogal lastig te zien waar de metrobuizen lopen als je een volle stad hebt. onder onbebouwd vlakken zie je wel metrobuizen lopen als je een metrostation wilt bouwen. Je kan natuurlijk willekeurige gebouwen gaan bulldozen, maar da's niet echt bevordelijk voor de stad. Als je het hele metrosysteem wilt zien liggen, moet je gewoon doen alsof je een metrobuis aan wilt leggen.
Je onthoudt waar de metrolijn loopt en gaat weer naar het plaatsen van een station. Wel een beetje omslachtig.
Wat misschien ook een optie is om met je kaart de metroroutes op te zoeken (bij optie verkeer)
Zelf leg ik mijn metro's aan langs een weg, dan zijn ze ook vrij makkelijk terug te vinden
Wat je ook kan doen is de optie gebruiken om zones weer te geven zonder bebouwing. Dan zie je alleen alle vlakken van de zones en wellicht is het dan makkelijker voor jou om die metro buizen te zien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:58 schreef valek het volgende:
[..]
Het wordt wel wat vager, maar ik kan het niet goed zien.
Ik heb gedeeltes onder de weg gelegd, maar het is gewoon niet goed te zien.
Dat is klote.
Ik heb gevonden hoe ik die zones aan kan zetten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:35 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen is de optie gebruiken om zones weer te geven zonder bebouwing. Dan zie je alleen alle vlakken van de zones en wellicht is het dan makkelijker voor jou om die metro buizen te zien.
Weet zo ff niet uit m'n hoofd waar die optie precies zit en kan het niet checken want zit op m'n werk
Ik leg zelf niet eerst de metro buizen aan en dan de stations, maar precies andersom, eerst stations en daarna verbind ik ze met elkaar met de buizen.
Ja je kan rondrijden, varen en vliegen, als je Rush Hour uitbreiding hebt (of Simcity 4 DeLuxe)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:07 schreef WesHell het volgende:
Kan je ook door de stad rijden?? Ik heb ooit zoiets opgepikt..
Waarom bouw je uberhaubt eerst een heel buizen stelsel als je nog niet weet waar je je metro stations wilt hebben?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:05 schreef valek het volgende:
[..]
Ik heb gevonden hoe ik die zones aan kan zetten.
Maar als ik dan vervolgens een metrostation wil bouwen verdwijnen de zones weer
en ben ik weer bij het begin.
Het ziet er naar uit dat ik mijn metrotunnels moet slopen.
Zonde.
ik heb nog niet kunnen varenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja je kan rondrijden, varen en vliegen, als je Rush Hour uitbreiding hebt (of Simcity 4 DeLuxe)
Je kan er ook missies mee doen om geld mee te verdienen (dat scheelt weer cheaten)
aha... okequote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je een jachthaven of Ferry voor gebouwd hebben.
Ik had die tunnels zo gebouwd dat er een structuur in zit en dus makkelijk stations kan bouwen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:47 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
Waarom bouw je uberhaubt eerst een heel buizen stelsel als je nog niet weet waar je je metro stations wilt hebben?
Ik gebruik zelf een metro station die ook meteen een bushalte is en ook als treinstation gebruikt kan worden, die zet ik direct in mijn zones neer als ik begin met plannen en zones aanleggen. Dus nog voordat er huizen etc zijn.
yupquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:27 schreef WesHell het volgende:
Dus je kan in een auto door de stad rijden???????? En zelf besturen?
dan heeft de desinger er geen nacht model bij gemaakt volgens mij (en krijg je dus geen licht)quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:16 schreef simcity het volgende:
Ik heb een paar torens gedownloadt en ik heb ze daarna in mijn stad gezet maar dan zit ik met een klein probleemke en dat is dat wanneer het donker is dat ze geen LICHT geven . Hoe kan dit?? kan iemand mij zeggen hoe ik die torens licht kan laten geven S'avonds AUB..![]()
![]()
Probeer deze update eens. Deze loste bij mij het probleem op als ze wel licht moesten hebben.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:51 schreef simcity het volgende:
en kun je dat zelf niet bij zetten of maken ??
heb je een officiele versie?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:13 schreef simcity het volgende:
Wat moet je hier doen want deze ken ik helemaal niet ( ik ken niets van updeaten dus..)
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:58 schreef simcity het volgende:
het klinkt misschien dom maar toch é
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |