Held!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De link naar het asfaltvoetpad en het bijbehorende gras+hekjes staan in de OP. Het andere voetpad dat ik heb gebruikt kan je hier vinden. Dit en dit pakket zijn door ook wel handig voor.
Dit is de link naar de fietspaden. En hier kan je een expansion pack voor de fietspaden vinden.
Hier kan je de grachten vinden. Maar als je meer van deze grachten wilt hebben kan je het best op SimCity Central kijken. En dan kijken/zoeken naar Oppie.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Je moet je inderdaad eerst aanmelden. Hetzelfde geldt voor SimCity Central.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:59 schreef renz0r het volgende:
Moet je eerst lid zijn van simtropolis om te kunnen downen?
Duidelijk, thnxquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet je inderdaad eerst aanmelden. Hetzelfde geldt voor SimCity Central.
Bat files zijn items die andere spelers gemaakt hebben en die jij kan downloaden en in je stadje kan gebruiken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:20 schreef -Tom- het volgende:
Hey,
Ik heb ff een vraagie: wat zijn nou precies (de verschillen tussen):
- BAT-files
- Lot-files
- Prop-files
- Texture-files
- Een mod
- en waarvoor zijn dependancies?![]()
, in niet al te moeilijke computertaal aub
Ook heb ik nog een probleem met de Universal Control Panel, die ziet er nu opeens heel anders uit dan hoe het standaard hoort te zijn: het aantal inwoners staat meer naar links, WCI-meter ligt nu horinzontaal ipv verticaal. Weet iemand hier een oplossing voor?![]()
Ik hoop dat iemand mee kan helpen...[/b]
Jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:37 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
Bat files zijn items die andere spelers gemaakt hebben en die jij kan downloaden en in je stadje kan gebruiken.
Dit varieerd van woningen, kantoren, parken, die vijvers die je veel zit in Elmar's steden enz.
Bat files komen meestal in 2 smaken:
Growable - meestal gebouwen, je moet eerst een zone aangeven voor bijv. woningen en dan zullen ze vanzelf groeien net als de orginele sim city woningen.
Ploppable - kan van alles zijn van gebouw tot park, deze kan je zelf kant en klaar ergens in je stadje plaatsen.
Lot files zijn zijn ook items die andere spelers gemaakt hebben, het verschil met bat files is dat Bat files zelf bedacht zijn door de makers. Lot files worden gemaakt door gebruik te maken van onderdelen die al in sim city zitten maar ze opnieuw op te bouwen. Bijv. men pakt de standaard highschool maar veranderd er wat aan door er een voetbalveld al bij te plakken als het ware.
Propfiles zijn kleine onderdelen die in Bat and Lot files worden gebruikt, bijv plantjes in een tuin van een woning, een terasje voor een kantoor enz. Als je die propfiles niet hebt zal een tuin er bijv kaal uitzien.
Texture files zijn bestanden die gebruikt worden om het uiterlijk van bijv een gebouw weer te geven. Het gebouw wordt gemaakt in een 3D programma en als een draadmodel opgebouwd en daarover heen komt een texture (zeg maar de huid die over je skellet zit). Zonder die texture zie je het gebouw niet.
Een mod is een bestand waarmee je het gedrag van het spel kan aanpassen, bijv een mod die ervoor zorgt dat er minder snel files op je wegen onstaan.
Dependancies zijn bijv texture en prop files, als je je een gebouw wilt downloaden maar je download niet de texture of props die er bij horen dan zal het gebouw niet weer gegeven worden zoals de maker het voor ogen had. (zie voorbeeld over de kale tuin)
Universal control panel: daar heb ik geen antwoord op.
Hoop dat dit nu allemaal duidelijk is voor je![]()
Ik zie dat de textures voor de rijkere gebieden / huizen veranderen in een stoep met van die rode stenen. Ik heb wel ff op simtropolis gekeken maar kan niet zo snel vinden of dit ook uit te zetten is want ik vind die rode stenen maar niksquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:31 schreef ElmarO het volgende:
Ik weet niet of sommige hem al kenden, maar ik post hem toch maar voor de zekerheid. Er is nu een nieuwe streetmod uit, waarmee je straten er wat levendiger uitzien. Heb hem zelf al in één stad getest en ik moet zeggen dat het er een stuk leuker uit ziet.
Kan je volgens mij wel uitzetten. Al verwijder je dan volgens mij ook de andere stenen. En de bomen zijn telkens verschillend. Als je op een bestaand stukje street één stukje street vernieuwd krijg je alweer andere bomen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:00 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
Ik zie dat de textures voor de rijkere gebieden / huizen veranderen in een stoep met van die rode stenen. Ik heb wel ff op simtropolis gekeken maar kan niet zo snel vinden of dit ook uit te zetten is want ik vind die rode stenen maar niks
Nu krijg je 1 stoep die dan bij het ene huis gewoon grijze tegels heeft en voor het andere huis ineens van die rode, dat vind ik nogal lelijk.
Weet jij of je gewoon aan kan geven dat je 1 texture voor de stoep wilt voor alle gebieden maar dan wel met de veranderingen die er zijn in de mod zoals meer auto's in dense area's, mooiere bomen in rijkere gebieden enz.
Is inderdaad handig. Heb gelijk de Low Wealth verwijderd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:06 schreef Reggie200 het volgende:
edit: Ik heb mijn antwoord al gevonden, er is een fix uitgebracht waarmee je kan kiezen of je alle stoep textures voor alle ''wealth levels'' wilt gebruiken of alleen van 1 bepaald level.![]()
Nee, de fietspaden zijn meer voor het uiterlijk. Al verbeteren ze wel de gezondheid van je Sims.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:52 schreef Ricy het volgende:
als je fietspaden door je stad plaatst wordt het verkeer dan minder? en kan iemand een link geven voor rotondes alsjeblieft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |