abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36850829
Is het normaal als ik een park plaats er gewoon maar gras te zien is! Als ik een voetbalveld plaats blijft dit blauw, dus geen gras te zien
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:51:56 #52
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_36852385
quote:
Op maandag 10 april 2006 17:27 schreef Ricy het volgende:
ik heb simcity4 deluxe voor £10,-
en waar gekocht dan??
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_36852895
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:40 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Een CD-image van maken en die inlezen als CD... Maar 15 EUR is toch wel te doen als
je t spel leuk vind? Jtje... En ja, ik gebruik helemaal geen mods ofzo... Heb in
t verleden gemerkt dat als k een spel kon modificeren, de lol er heel snel af was...
Je gebruikt geen mods of bats? Dat is bij dit spel echt een must hoor
Je kunt het spel veel realistischer, gevarieerder en mooier maken.

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  dinsdag 11 april 2006 @ 14:26:07 #54
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36854924
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 13:11 schreef Dezz het volgende:
Je gebruikt geen mods of bats? Dat is bij dit spel echt een must hoor
Je kunt het spel veel realistischer, gevarieerder en mooier maken.

Hmm... vind t anders ontzettend leuk en realistisch genoeg zonder mods... Heb t bij SimCity 4
niet geprobeerd, maar alle andere spellen die ik kon modden en ook gemodificieerd heb, was
de lol er zo snel vanaf dat ik t gewoon niet meer probeer... Zou jammer zijn als t bij SimCity 4
ook zo'n effect zou hebben...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_36855449
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 14:26 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Hmm... vind t anders ontzettend leuk en realistisch genoeg zonder mods... Heb t bij SimCity 4
niet geprobeerd, maar alle andere spellen die ik kon modden en ook gemodificieerd heb, was
de lol er zo snel vanaf dat ik t gewoon niet meer probeer... Zou jammer zijn als t bij SimCity 4
ook zo'n effect zou hebben...
Kijk maar eens op www.simtropolis.com, je zult versteld staan over wat er daar allemaal gemaakt wordt!

Als het je niet bevalt kun je die mods en bats ook zo weggooien uit je plugins folder
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  dinsdag 11 april 2006 @ 14:51:03 #56
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36855658
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 14:43 schreef Dezz het volgende:

[..]

Kijk maar eens op www.simtropolis.com, je zult versteld staan over wat er daar allemaal gemaakt wordt!

Als het je niet bevalt kun je die mods en bats ook zo weggooien uit je plugins folder
Hmmm zal t eens proberen... Heb t ff gecheckt maar mods als t verviervoudigen van de werkgelegenheid binnen de industriezones vind ik zo speldodend...

Andere mods die t spelletje er mooier uit laten zien zijn zeker wel interessant...

Als k straks thuis ben zal k t verder checken, thanks!
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_36859415
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 12:51 schreef Gstyles het volgende:

[..]

en waar gekocht dan??
free recordshop henrik ido ambacht
  woensdag 12 april 2006 @ 12:35:14 #58
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_36883604
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 11:59 schreef dijaken het volgende:
Is het normaal als ik een park plaats er gewoon maar gras te zien is! Als ik een voetbalveld plaats blijft dit blauw, dus geen gras te zien
Zoiets had ik ook, nadat ik Rush Hour had eginstalleerd. Je moet dan even overnieuw de video opties instellen, zoals texture quality en dergelijke, bij mij waren al die opties opeens "ontvinkt". Daarna overnieuw opstarten, en het gras deed het weer. Bij mij werkte het in elk geval...
  maandag 17 april 2006 @ 12:35:17 #59
137541 test55
sterf gristenhond sterf
pi_37028817
ik heb een stad gebouwd alleen is deze veel te klein geworden kan ik de oppervlakte aanpassen zodat de stad groter word
pi_37029982
wil je de map groter maken? dat kan niet, je zou wel kunnen proberen om je stad efficienter in te delen
pi_37056060
wat is de beste manier om je stad in de hoogte te laten groeien, ik bedoel flatgebouwen.
Doen de bewoners dat uit hun eigen of moet je echt alles volbouwen tot ze geen mogelijkheden meer hebben
heb immers bijna alles volgezet met woning, commercie en fabrieken, bossen, haven ed
Hoe kun je het best je bewoners stimuleren om in andere stad te gaan werken, heb immers stad gebouwd met enkel industrie, maar die groeit traag omdat er geen bewoners zijn, enkel die van naburige stad
  dinsdag 18 april 2006 @ 11:30:32 #62
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_37056714
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 11:02 schreef kriseeraerts het volgende:
wat is de beste manier om je stad in de hoogte te laten groeien, ik bedoel flatgebouwen.
Doen de bewoners dat uit hun eigen of moet je echt alles volbouwen tot ze geen mogelijkheden meer hebben
heb immers bijna alles volgezet met woning, commercie en fabrieken, bossen, haven ed
Hoe kun je het best je bewoners stimuleren om in andere stad te gaan werken, heb immers stad gebouwd met enkel industrie, maar die groeit traag omdat er geen bewoners zijn, enkel die van naburige stad
High capacity residential area's maken die toch in een vrij luxe omgeving liggen... En zorg voor veel
highttech banen en opgeleide burgers, dan krijg je hele mooie grote flatgebouwen...

Alles volzetten is niet mijn ding btw... Als je merkt dat je stad uit z'n voegen groeit (qua oppervlak)
de prijzen aanpassen, eventueel wat high capacity area's bij plaatsen, en daarbij wat entertainment... Als je continu blijft voldoen aan de vraag, en niet het gelimiteerde aanbod spelletje speelt zal je niet snel rijk worden van je stad...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_37057309
hoe bekom je high quality bewoners
heb bib musea scholen maar kan bewoners niet verplichten om slimmer te worden :-)
wat volgt op ander? hightech jobs op hq bewoners of omgekeerd
hoe pak jij dit aan?
bij welk aantal bewoners begint dat zoal de hq?
pi_37071341
Wat voor systeem heb je eigenlijk wel niet nodig om deze game volledig soepel te draaien?
pi_37073143
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:31 schreef Retuobak het volgende:
Wat voor systeem heb je eigenlijk wel niet nodig om deze game volledig soepel te draaien?
mijn systeem (amd 2600+, 1250MB ram, geforce 6800 128MB heeft al moeite met +600.000 inwonders, grote map op 1280x1024 met alles high
pi_37073425
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:54 schreef Ricy het volgende:

[..]

free recordshop henrik ido ambacht
De FRS in de schoof heeft soms aardige dingetjes, kom er ook soms
pi_37073503
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:12 schreef mschol het volgende:

[..]

mijn systeem (amd 2600+, 1250MB ram, geforce 6800 128MB heeft al moeite met +600.000 inwonders, grote map op 1280x1024 met alles high
Mijn systeem AMD 3800+ 1024 mb , Nvidia xtx 7800GT heeft moeite (lees schokkerig) bij een grote stad met alles op High

Wel komisch dat die bijv games als Oblivion op ultra high met het grootste gemakt zuiver uitpoept
pi_37073620
Ik zie hier soms fotos voorbij komen waarbij er mooie grasvelden zijn aangelegd, mooie bloemenparken, looppaden enz...Download je dat allemaal bij simpolis? Is dat niet duur allemaal, dus dat je elke maand veel extra kosten krijgt?

Wat is nou de ideale stadsindeling om alles goed te hebben qua vervoer (dus niet lege panden door lange reistijden ), bouw, structuur, voorzieningen enz van je stad? Ik kan daar wel eens in falen hoe mooi de stad ook is

Zal binnenkort is scr-shots maken van mijn stad
pi_37073683
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:21 schreef renz0r het volgende:

[..]

Mijn systeem AMD 3800+ 1024 mb , Nvidia xtx 7800GT heeft moeite (lees schokkerig) bij een grote stad met alles op High

Wel komisch dat die bijv games als Oblivion op ultra high met het grootste gemakt zuiver uitpoept
en dat heeft alleem maar te maken met de algehele simulatie want ookal zoom je zo veruit dat je in de wolken bent, rondrijdende auto's e.d. zal hij blijven berekeken...
pi_37074004
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:21 schreef renz0r het volgende:

[..]

Mijn systeem AMD 3800+ 1024 mb , Nvidia xtx 7800GT heeft moeite (lees schokkerig) bij een grote stad met alles op High

Wel komisch dat die bijv games als Oblivion op ultra high met het grootste gemakt zuiver uitpoept
Hier op een P4 2,4GHz 1024MB 9700 pro is het ass
Komende week maar eens proberen op m'n X2 4200+, 1024MB, 7800GTX
Maar vrees ook daar voor het ergste daar de CPU inferieur is aan de jouwe omdat maar 1 core het werk zal moeten doen
pi_37074253
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:33 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Hier op een P4 2,4GHz 1024MB 9700 pro is het ass
Komende week maar eens proberen op m'n X2 4200+, 1024MB, 7800GTX
Maar vrees ook daar voor het ergste daar de CPU inferieur is aan de jouwe omdat maar 1 core het werk zal moeten doen
Hebben we bijna gelijke specs....Be aware
pi_37075313
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:23 schreef renz0r het volgende:
Ik zie hier soms fotos voorbij komen waarbij er mooie grasvelden zijn aangelegd, mooie bloemenparken, looppaden enz...Download je dat allemaal bij simpolis? Is dat niet duur allemaal, dus dat je elke maand veel extra kosten krijgt?
Heb ik zo goed als allemaal bij Simtropolis vandaan. En de voet/fietspaden die ik in onderstaande screens gebruik hebben geen onderhoudskosten. En datzelfde geldt voor het gras. Al kosten de grachten en vijvers wel wat.
quote:
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:33 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Hier op een P4 2,4GHz 1024MB 9700 pro is het ass
Komende week maar eens proberen op m'n X2 4200+, 1024MB, 7800GTX
Maar vrees ook daar voor het ergste daar de CPU inferieur is aan de jouwe omdat maar 1 core het werk zal moeten doen
Het is gewoon een vrij CPU intensief spel. Bij 600.000+ inwoners op een large map wil het op dit systeem ook niet echt soepel lopen.
pi_37077933
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:08 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Heb ik zo goed als allemaal bij Simtropolis vandaan. En de voet/fietspaden die ik in onderstaande screens gebruik hebben geen onderhoudskosten. En datzelfde geldt voor het gras. Al kosten de grachten en vijvers wel wat.
[..]


[..]

Het is gewoon een vrij CPU intensief spel. Bij 600.000+ inwoners op een large map wil het op dit systeem ook niet echt soepel lopen.
Ja die foto's!

Durft het haast niet te vragen...maar heb je links naar die dingen?
pi_37099648
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:07 schreef renz0r het volgende:

[..]

Ja die foto's!

Durft het haast niet te vragen...maar heb je links naar die dingen?
De link naar het asfaltvoetpad en het bijbehorende gras+hekjes staan in de OP. Het andere voetpad dat ik heb gebruikt kan je hier vinden. Dit en dit pakket zijn door ook wel handig voor.


Dit is de link naar de fietspaden. En hier kan je een expansion pack voor de fietspaden vinden.

Hier kan je de grachten vinden. Maar als je meer van deze grachten wilt hebben kan je het best op SimCity Central kijken. En dan kijken/zoeken naar Oppie.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
pi_37100368
Ik heb er zeker wat aan. Heb gelijk ff al die dingen gedownload.
pi_37101984
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef ElmarO het volgende:

[..]

De link naar het asfaltvoetpad en het bijbehorende gras+hekjes staan in de OP. Het andere voetpad dat ik heb gebruikt kan je hier vinden. Dit en dit pakket zijn door ook wel handig voor.


Dit is de link naar de fietspaden. En hier kan je een expansion pack voor de fietspaden vinden.

Hier kan je de grachten vinden. Maar als je meer van deze grachten wilt hebben kan je het best op SimCity Central kijken. En dan kijken/zoeken naar Oppie.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Held!
pi_37191290
Moet je eerst lid zijn van simtropolis om te kunnen downen?
pi_37195015
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 18:59 schreef renz0r het volgende:
Moet je eerst lid zijn van simtropolis om te kunnen downen?
Je moet je inderdaad eerst aanmelden. Hetzelfde geldt voor SimCity Central.
pi_37195120
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 20:55 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Je moet je inderdaad eerst aanmelden. Hetzelfde geldt voor SimCity Central.
Duidelijk, thnx
pi_37429239
Een zestal plaatsjes van mijn inmiddels volgebouwde stad.







En misschien is onderstaande ook wel leuk: Arabische kanalen.



Download
pi_37429464
Tvp

Moet het spel ook maar weer eens zoeken en installeren
American beer is just like making love in a canoe -- f**king close to water
pi_37496086
Ben weer begonnen met een nieuwe stad.

Een stukje van mijn kleine Streetcar Rail netwerk.




Een gedeelte van het centrum. Het stukje fietspad wat je ziet loopt in de richting van de woonwijk die je hierboven ziet.


Politiebureau.


Het ziekenhuis.


De watervallen in de bergen/heuvels. Is zoals je ziet nog niet helemaal af.
pi_37741246
Hey,
Ik heb ff een vraagie: wat zijn nou precies (de verschillen tussen):
- BAT-files
- Lot-files
- Prop-files
- Texture-files
- Een mod
- en waarvoor zijn dependancies?
, in niet al te moeilijke computertaal aub

Ook heb ik nog een probleem met de Universal Control Panel, die ziet er nu opeens heel anders uit dan hoe het standaard hoort te zijn: het aantal inwoners staat meer naar links, WCI-meter ligt nu horinzontaal ipv verticaal. Weet iemand hier een oplossing voor?

Ik hoop dat iemand mee kan helpen... [/b]
pi_37741287
Is toch meer een winterspel blijkt maar weer aan de drukte in dit topic.
pi_37754760
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:20 schreef -Tom- het volgende:
Hey,
Ik heb ff een vraagie: wat zijn nou precies (de verschillen tussen):
- BAT-files
- Lot-files
- Prop-files
- Texture-files
- Een mod
- en waarvoor zijn dependancies?
, in niet al te moeilijke computertaal aub

Ook heb ik nog een probleem met de Universal Control Panel, die ziet er nu opeens heel anders uit dan hoe het standaard hoort te zijn: het aantal inwoners staat meer naar links, WCI-meter ligt nu horinzontaal ipv verticaal. Weet iemand hier een oplossing voor?

Ik hoop dat iemand mee kan helpen... [/b]
Bat files zijn items die andere spelers gemaakt hebben en die jij kan downloaden en in je stadje kan gebruiken.
Dit varieerd van woningen, kantoren, parken, die vijvers die je veel zit in Elmar's steden enz.
Bat files komen meestal in 2 smaken:
Growable - meestal gebouwen, je moet eerst een zone aangeven voor bijv. woningen en dan zullen ze vanzelf groeien net als de orginele sim city woningen.
Ploppable - kan van alles zijn van gebouw tot park, deze kan je zelf kant en klaar ergens in je stadje plaatsen.

Lot files zijn zijn ook items die andere spelers gemaakt hebben, het verschil met bat files is dat Bat files zelf bedacht zijn door de makers. Lot files worden gemaakt door gebruik te maken van onderdelen die al in sim city zitten maar ze opnieuw op te bouwen. Bijv. men pakt de standaard highschool maar veranderd er wat aan door er een voetbalveld al bij te plakken als het ware.

Propfiles zijn kleine onderdelen die in Bat and Lot files worden gebruikt, bijv plantjes in een tuin van een woning, een terasje voor een kantoor enz. Als je die propfiles niet hebt zal een tuin er bijv kaal uitzien.

Texture files zijn bestanden die gebruikt worden om het uiterlijk van bijv een gebouw weer te geven. Het gebouw wordt gemaakt in een 3D programma en als een draadmodel opgebouwd en daarover heen komt een texture (zeg maar de huid die over je skellet zit). Zonder die texture zie je het gebouw niet.

Een mod is een bestand waarmee je het gedrag van het spel kan aanpassen, bijv een mod die ervoor zorgt dat er minder snel files op je wegen onstaan.

Dependancies zijn bijv texture en prop files, als je je een gebouw wilt downloaden maar je download niet de texture of props die er bij horen dan zal het gebouw niet weer gegeven worden zoals de maker het voor ogen had. (zie voorbeeld over de kale tuin)

Universal control panel: daar heb ik geen antwoord op.

Hoop dat dit nu allemaal duidelijk is voor je
pi_37773237
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:37 schreef Reggie200 het volgende:

[..]

Bat files zijn items die andere spelers gemaakt hebben en die jij kan downloaden en in je stadje kan gebruiken.
Dit varieerd van woningen, kantoren, parken, die vijvers die je veel zit in Elmar's steden enz.
Bat files komen meestal in 2 smaken:
Growable - meestal gebouwen, je moet eerst een zone aangeven voor bijv. woningen en dan zullen ze vanzelf groeien net als de orginele sim city woningen.
Ploppable - kan van alles zijn van gebouw tot park, deze kan je zelf kant en klaar ergens in je stadje plaatsen.

Lot files zijn zijn ook items die andere spelers gemaakt hebben, het verschil met bat files is dat Bat files zelf bedacht zijn door de makers. Lot files worden gemaakt door gebruik te maken van onderdelen die al in sim city zitten maar ze opnieuw op te bouwen. Bijv. men pakt de standaard highschool maar veranderd er wat aan door er een voetbalveld al bij te plakken als het ware.

Propfiles zijn kleine onderdelen die in Bat and Lot files worden gebruikt, bijv plantjes in een tuin van een woning, een terasje voor een kantoor enz. Als je die propfiles niet hebt zal een tuin er bijv kaal uitzien.

Texture files zijn bestanden die gebruikt worden om het uiterlijk van bijv een gebouw weer te geven. Het gebouw wordt gemaakt in een 3D programma en als een draadmodel opgebouwd en daarover heen komt een texture (zeg maar de huid die over je skellet zit). Zonder die texture zie je het gebouw niet.

Een mod is een bestand waarmee je het gedrag van het spel kan aanpassen, bijv een mod die ervoor zorgt dat er minder snel files op je wegen onstaan.

Dependancies zijn bijv texture en prop files, als je je een gebouw wilt downloaden maar je download niet de texture of props die er bij horen dan zal het gebouw niet weer gegeven worden zoals de maker het voor ogen had. (zie voorbeeld over de kale tuin)

Universal control panel: daar heb ik geen antwoord op.

Hoop dat dit nu allemaal duidelijk is voor je
Ja dankje , misschien is er een mod om me ucp weer normaal te krijgen...
pi_37799034
Heeft iemand de bestanden bldgprop_vol1.dat en bldgprop_vol2.dat die hij met mij zou willen delen? Mijn dank zou immens zijn . Mijn adres is
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_38196463
Ik weet niet of sommige hem al kenden, maar ik post hem toch maar voor de zekerheid. Er is nu een nieuwe streetmod uit, waarmee je straten er wat levendiger uitzien. Heb hem zelf al in één stad getest en ik moet zeggen dat het er een stuk leuker uit ziet.

pi_38223840
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:31 schreef ElmarO het volgende:
Ik weet niet of sommige hem al kenden, maar ik post hem toch maar voor de zekerheid. Er is nu een nieuwe streetmod uit, waarmee je straten er wat levendiger uitzien. Heb hem zelf al in één stad getest en ik moet zeggen dat het er een stuk leuker uit ziet.
Ik zie dat de textures voor de rijkere gebieden / huizen veranderen in een stoep met van die rode stenen. Ik heb wel ff op simtropolis gekeken maar kan niet zo snel vinden of dit ook uit te zetten is want ik vind die rode stenen maar niks
Nu krijg je 1 stoep die dan bij het ene huis gewoon grijze tegels heeft en voor het andere huis ineens van die rode, dat vind ik nogal lelijk.
Weet jij of je gewoon aan kan geven dat je 1 texture voor de stoep wilt voor alle gebieden maar dan wel met de veranderingen die er zijn in de mod zoals meer auto's in dense area's, mooiere bomen in rijkere gebieden enz.
pi_38224910
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 10:00 schreef Reggie200 het volgende:

[..]

Ik zie dat de textures voor de rijkere gebieden / huizen veranderen in een stoep met van die rode stenen. Ik heb wel ff op simtropolis gekeken maar kan niet zo snel vinden of dit ook uit te zetten is want ik vind die rode stenen maar niks
Nu krijg je 1 stoep die dan bij het ene huis gewoon grijze tegels heeft en voor het andere huis ineens van die rode, dat vind ik nogal lelijk.
Weet jij of je gewoon aan kan geven dat je 1 texture voor de stoep wilt voor alle gebieden maar dan wel met de veranderingen die er zijn in de mod zoals meer auto's in dense area's, mooiere bomen in rijkere gebieden enz.
Kan je volgens mij wel uitzetten. Al verwijder je dan volgens mij ook de andere stenen. En de bomen zijn telkens verschillend. Als je op een bestaand stukje street één stukje street vernieuwd krijg je alweer andere bomen.

Wat in ieder geval wel simpel te wijzigen is, zijn de kleuren van de parkeerplaatsen. Maar dat zal je ongetwijfeld al gelezen hebben op Simtropolis.
pi_38228637
yup van de parkeerplaatsen wist ik het wel.
Maar ja net weer ff gechecked and Jeronij heeft ook een support thread voor deze mod op het forum dus ga daar wel eens ff posten

edit: Ik heb mijn antwoord al gevonden, er is een fix uitgebracht waarmee je kan kiezen of je alle stoep textures voor alle ''wealth levels'' wilt gebruiken of alleen van 1 bepaald level.

[ Bericht 37% gewijzigd door Reggie200 op 26-05-2006 13:19:37 ]
pi_38230214
als je fietspaden door je stad plaatst wordt het verkeer dan minder? en kan iemand een link geven voor rotondes alsjeblieft
pi_38231821
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:06 schreef Reggie200 het volgende:

edit: Ik heb mijn antwoord al gevonden, er is een fix uitgebracht waarmee je kan kiezen of je alle stoep textures voor alle ''wealth levels'' wilt gebruiken of alleen van 1 bepaald level.
Is inderdaad handig. Heb gelijk de Low Wealth verwijderd.
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:52 schreef Ricy het volgende:
als je fietspaden door je stad plaatst wordt het verkeer dan minder? en kan iemand een link geven voor rotondes alsjeblieft
Nee, de fietspaden zijn meer voor het uiterlijk. Al verbeteren ze wel de gezondheid van je Sims.

De rotondes zijn onderdeel van de Network Addon Mod.
pi_38235654
danku en gevindt
pi_38235751
Het lastige van dit spel is (en dat is ook de reden waarom ik het nu al maanden niet meer heb gespeeld) dat het gewoon te moeilijk is. Het lukt me maar nooit om een goede stad op te zetten en te onderhouden
Zeer jammer heeft iemand misschien tips of een fijne tutorial?
Die (quote) in de OP heb ik al eens geprobeerd, en de link naar een walkthrough is nogal lang
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_38240720
ik ook weer vraag hebben over die rotondes
hoe krijg je ze want ik zie ze nergens staan en krijg ze niet als ik een kruispunt maak of rondje of iets dergelijks
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:57:56 #97
137541 test55
sterf gristenhond sterf
pi_38240899
ik vind het spoor erg mooi waar kan ik dat downloaden

en in de post van ElmarO zie ik invoegvakken waar zijn die te downloaden

en wat zijn de most have (oftewel die moet je hebben) vande sim city mods

[ Bericht 33% gewijzigd door test55 op 26-05-2006 19:50:54 ]
pi_38244666
nog een vraag hoe krijg ik be cw$$$ en hi werk want er is veel vraag naar en ik bouw het op de plek waar ze het aantrekkelijk vinden af en toe bouwen ze het dan maar de $$$woningen die er omheen staan zijn werkloos of hebben minder betaald werk het vervoer tussen de 2 gebieden is ook goed en de belastingen zijn niet te hoog en bij cadeautjes zet ik ook alles neer wat er mee te maken zou kunnen hebben weet iemand een oplossing??
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:15:56 #99
137541 test55
sterf gristenhond sterf
pi_38265008
ik zoek nog de:

PEG CDKN Navy Pier 1
PEGCDKN Navy Pier 2
PEG CDK Industrial Warehouse
PEGCDK Transition Lots
PEG CDK Industrial Style
De Network Addon Mod

De Residential and Rural Diagonal Walls

De Marrast Road Site Kit voor het gras+hek
pi_38272719
de net work addon mod staat 6 berichten boven je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')