aha... okequote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je een jachthaven of Ferry voor gebouwd hebben.
Ik had die tunnels zo gebouwd dat er een structuur in zit en dus makkelijk stations kan bouwen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:47 schreef Reggie200 het volgende:
[..]
Waarom bouw je uberhaubt eerst een heel buizen stelsel als je nog niet weet waar je je metro stations wilt hebben?
Ik gebruik zelf een metro station die ook meteen een bushalte is en ook als treinstation gebruikt kan worden, die zet ik direct in mijn zones neer als ik begin met plannen en zones aanleggen. Dus nog voordat er huizen etc zijn.
yupquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:27 schreef WesHell het volgende:
Dus je kan in een auto door de stad rijden???????? En zelf besturen?
dan heeft de desinger er geen nacht model bij gemaakt volgens mij (en krijg je dus geen licht)quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:16 schreef simcity het volgende:
Ik heb een paar torens gedownloadt en ik heb ze daarna in mijn stad gezet maar dan zit ik met een klein probleemke en dat is dat wanneer het donker is dat ze geen LICHT geven . Hoe kan dit?? kan iemand mij zeggen hoe ik die torens licht kan laten geven S'avonds AUB..![]()
![]()
Probeer deze update eens. Deze loste bij mij het probleem op als ze wel licht moesten hebben.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:51 schreef simcity het volgende:
en kun je dat zelf niet bij zetten of maken ??
heb je een officiele versie?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 21:13 schreef simcity het volgende:
Wat moet je hier doen want deze ken ik helemaal niet ( ik ken niets van updeaten dus..)
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:58 schreef simcity het volgende:
het klinkt misschien dom maar toch é
Het mag wel, graag zelfs. Ze hebben SimCity zo opgezet dat die mogelijkheid relatief simpel is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:00 schreef simcity het volgende:
en is dat moeilijk gebouwen, huizen of torens te ontwerpen of mag dat eigenlijk gewoon niet![]()
Doe een ''search'' naar tutorialsquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:34 schreef simcity het volgende:
jaa voor die gebouwen te ontwerpen enzo. astublieft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |