Is straattaal mensen ga eens naar buiten dan gaat er een hele nieuwe wereld voor je openquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:39 schreef Silven het volgende:
Waarom zeggen sommige mensen zo vaak gevaarlijk of dodelijk om te laten weten hoe tof iets is?
Example:
"Heb je die nieuwe clip al gezien op MTV" "Jatog dies DODELIJK!"
"Wat vind je van MSN?" "Gevaarlijk lauw ouwe!"
![]()
Anders lees je eerst heel het topic doorquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:43 schreef SterkStaaltje het volgende:
Nog nooooit gehoord, denk dat het meer iets zegt over de TS en zijn vriendjes
Zou niet nodig moeten zijn, de OP zou duidelijk genoeg moeten zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:42 schreef Silven het volgende:
[..]
Anders lees je eerst heel het topic door![]()
Oke... komt 'ie... op aanvraag van BobbyB en zijn jostiband-aanhang, let op de OP!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou niet nodig moeten zijn, de OP zou duidelijk genoeg moeten zijn.![]()
![]()
toch raar dat 90% hier er nog nooit van gehoord heeft, zegt toch echt iets over met wie jij in aanraking komt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:54 schreef Silven het volgende:
[..]
Oke... komt 'ie... op aanvraag van BobbyB en zijn jostiband-aanhang, let op de OP!![]()
Aanraking is een groot woord, maar als je een aantal posts terug kijkt kun je precies zien waar ik het gehoort heb! Als je het niet kunt vinden wil ik het wel quoten voor je.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:56 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
toch raar dat 90% hier er nog nooit van gehoord heeft, zegt toch echt iets over met wie jij in aanraking komt.![]()
Daar heb je een punt (onzinnige replies).quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:58 schreef BobbyB het volgende:
Dank je... stel je voor dat ik me door al die onzinnige replies moet worstelen, kan ik beter naar het ONZ forum gaan toch?
Ja maar goed, wij gaan ook niet andermans gesprekke afluisteren, zeker niet als het een bepaald soort type is, dan wil ik daar niet eens naar luisteren want dan kan je dit soort dingen gewoon verwachten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:58 schreef Silven het volgende:
[..]
Aanraking is een groot woord, maar als je een aantal posts terug kijkt kun je precies zien waar ik het gehoort heb! Als je het niet kunt vinden wil ik het wel quoten voor je.![]()
De betreffende etnische minderheid praat op een dergelijk volume dat je er niet omheen kunt iets van het gesprek op te vangen, hoe zeer je ook probeert dit niet te doen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar goed, wij gaan ook niet andermans gesprekke afluisteren, zeker niet als het een bepaald soort type is, dan wil ik daar niet eens naar luisteren want dan kan je dit soort dingen gewoon verwachten.
Ontopic: Je hebt helemaal gelijk, is inderdaad kansloos.
Lauw is nooit in geweest. Dat zeggen alleen mensen die tevens zo'n grote-neger-kraag-jas dragen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:42 schreef mazaru het volgende:
Is "vet" en "lauw" al weer uit?
True.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:07 schreef NIEKler het volgende:
[..]
Lauw is nooit in geweest. Dat zeggen alleen mensen die tevens zo'n grote-neger-kraag-jas dragen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |