Schaf je 'vriendschap' met die personen af of verkoop het.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:39 schreef Silven het volgende:
Waarom zeggen sommige mensen zo vaak gevaarlijk of dodelijk om te laten weten hoe tof iets is?
Example:
"Heb je die nieuwe clip al gezien op MTV" "Jatog dies DODELIJK!"
"Wat vind je van MSN?" "Gevaarlijk lauw ouwe!"
![]()
Quote het stukje eens waar staat dat ik zeg dat het mijn vrienden zijn, ik kan het namelijk niet vinden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Schaf je 'vriendschap' met die personen af of verkoop het.
daar moet je niet meer mee omgaan,
et is een beetje hetzelfde als mensen met een driedubbelerechteroorlinksonderbeenmergdarmvliesontsteking
Ik spreek niet meer in dat soort bewoordingen...quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:42 schreef mazaru het volgende:
Is "vet" en "lauw" al weer uit?
quote de message waar ik zeg dat het je echte vrienden zijn..quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:43 schreef Silven het volgende:
[..]
Quote het stukje eens waar staat dat ik zeg dat het mijn vrienden zijn, ik kan het namelijk niet vinden.![]()
Ik ga er gelukkig niet mee om en het zijn niet mijn vrienden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
quote de message waar ik zeg dat het je echte vrienden zijn..
Waarom denk je dat ik zoiets tussen haakjes zet.
en je gaat er wel mee om lijkt me...
Me neither..quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:45 schreef XTracer het volgende:
Dit heb ik nog niet gehoord, maar nu ben ik ook niet helemaal de doelgroep voor dit soort uitspraken.
Waarom open je er dan een topic over?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:46 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik ga er gelukkig niet mee om en het zijn niet mijn vrienden.![]()
Daar gaat mijn voorkeur ook naar uit.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik spreek niet meer in dat soort bewoordingen...
Die clip is "technisch hoogstaand en visueel zeer prikkelend"...
Dat is nou weer het andere uiterstequote:Op woensdag 29 maart 2006 17:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik spreek niet meer in dat soort bewoordingen...
Die clip is "technisch hoogstaand en visueel zeer prikkelend"...
Omdat het me opviel toen ik een dialoog opving tussen 2 medelanders in de stad die maar een meter voor mij liepen en dus goed verstaanbaar waren. Misschien kon iemand mij hier meer over vertellen, of hun 'ervaringen' delenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom open je er dan een topic over?
Dat lijkt me nou echt "dodelijk"... als je niet in je eigen topic kan postenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En niet voor niets
Toch gaat deze dr heen
Knowledge is power.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt "dodelijk"... als je niet in je eigen topic kan posten
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:42 schreef PsyCha het volgende:
Gelukkig zeggen mensen in mijn omgeving dat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |