En de laatste foto's:quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:45 schreef heaven7 het volgende:
Ik zie de neuzie neuzie foto niet! Lieve kindjes allemaal, maar Maria is toch wel het einde he
Heb je geen oppas nodig Sugar?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:30 schreef senesta het volgende:
Inderdaad wat een schatje, lekkere dromerige blik in haar oogjes.
Samara gaat helemaal op de dametjes toer, met haar nieuwe jurk, nieuwe armbandjes en kraaltjes in haar haar![]()
Vraagje:
Er was toch ook een fototopic voor kinderknutselwerkjes en tekeningen of ben ik nou de weg kwijt?![]()
ik heb mezelf getrakteerd op een (relatief simpele) Konika Minolta Dimage Z10 vorig jaarquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:49 schreef Martineke het volgende:
mooie fotoos maak jij moussymag ik vragen wat voor camera jij hebt? eigenlijk vraag ik dat niet, maar vraagt manlief dat zich af
![]()
en smal!! Maat 86 zakt van zijn kont af, het is echt allemaal te wijd en te kortquote:
echt mooie fotoos maak je ermee, super helderquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:55 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb mezelf getrakteerd op een (relatief simpele) Konika Minolta Dimage Z10 vorig jaar
van de zomer mag ik van mezelf een digitale spiegel reflexcamera kopen![]()
Ze groeien als kool inderdaad..quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:33 schreef bixister het volgende:
doe es een paar foto's van je mannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |