quote:
Zo gauw ik het kan spelen laat ik het wetenquote:Op woensdag 26 april 2006 08:47 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Laat je het me weten hoe het is? Zelf ga ik eerst maar een 55 Monk maken in P. Dan koop ik Factions wel ofzo
Zijn games van de week goedkoper dan normale gamesquote:Op woensdag 26 april 2006 09:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zo gauw ik het kan spelen laat ik het weten
Trouwens, volgens de online folder heeft Dynabyte Factions al liggen. En er stond vandaag ook al een advertentie in de Metro dat Factions game van de week is in de FRS.
Hoest met je vriendje?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:31 schreef daeri het volgende:
Ik heb m net besteld bij dynabyte..5 min geleden.. XD
prima..quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:18 schreef daeri het volgende:
[..]
prima..daarom heb ik m besteld bij dynabyte, want 28e isstie jarig...
hoef ik m niet te halen in de winkel
mooie wapensquote:Op woensdag 26 april 2006 11:26 schreef Elegy het volgende:
De items voor de 2k6 versie zijn trouwens best wel cool!
http://eu.guildwars.com/support/article/gw06_edition/
Alleen staat er niet bij of het nou PvP only is of ook PvE
Morgen? ??quote:Het naar u verzonden artikel is:
1 * Guild Wars Factions
Deze bestelling zal morgen bij u worden bezorgd door de TPG Post.
Het remboursementsbedrag is EUR 44.70 inclusief EUR 5.70 aan remboursementskosten.
Ik vroeg het me af, aangezien ze ¤5 aan rembours moet betalen...quote:Op woensdag 26 april 2006 14:24 schreef Elegy het volgende:
Ik denk dat ze de gewone versie heeft, gezien de prijs
Heb helemaal nog geen meel gekregen van Dimplus trouwens
ritualist versionquote:Op woensdag 26 april 2006 14:16 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Bol werkt ook met voor 1700 bestellen, morgen in huis![]()
Welke versie heb je trouwens gekocht?
Oe, oe, tell me!quote:Op donderdag 27 april 2006 09:19 schreef Elegy het volgende:
Met de pre-order key van Dimplus kan je nu al spelen schijnt
Tja, mijn probleem is dat ik geheel afhankelijk ben van het GW topic hier op FOK en op Tweaknerds...quote:Op donderdag 27 april 2006 09:35 schreef Elegy het volgende:
Ik heb geen idee, ik denk gewoon lvl 1. Er zal op de fanfora wel wat staan hierover
Zit nu op mijn werk en ga vanavond eerst naar mijn ouders, ben pas om een uur of elf thuis en da's een beetje laat om nog uitgebreid te beginnenHeb ik weer geen ruk aan die headstart
quote:Op donderdag 27 april 2006 09:50 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb em ook
Alleen kan ik niet spelen GodDamn :/
Ben de hele dag aan het werk, vanavond met mijn neef klimmen en dan om half twaalf nog spelen?
Die vond ik vreemd genoeg gewoonweg niet boeiend genoeg om echt te gaan spelen...quote:Op donderdag 27 april 2006 10:14 schreef EricG het volgende:
Kut ik heb 'm nog niet, zit nou helemaal in Oblivion
Ik vind 't wel een kek spelleke hoor. Fighters Guild questline is gaaf, alleen de Main Quest zuigt. Mage/thief/DB quests heb ik nog niet gedaan.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Die vond ik vreemd genoeg gewoonweg niet boeiend genoeg om echt te gaan spelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |