Als je maar niet op mijn account gaat spelen!quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:39 schreef Elegy het volgende:
Ik zal speciaal voor jullie extra veel spelen.
Geef maar opquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:40 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Als je maar niet op mijn account gaat spelen!
Ah joh, wat maakt het uit, ook goed voor jou want als je weer kan inloggen kan je weer opnieuw beginnen heb je er weer xp bijquote:
Laten we dat maar niet doenquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ah joh, wat maakt het uit, ook goed voor jou want als je weer kan inloggen kan je weer opnieuw beginnen heb je er weer xp bij
Runes dalen inderdaad flink in prijs. Betaalde je voor superior vigors een tijdje terug nog 50K+, nu heb ik ze al verkocht zien worden voor 28K, same goes voor superior Absorption en superior Monk runes ( Ik betaalde 16k voor mijn superior healing terwijl ze nu al voor 10K ofzo gaan)quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:09 schreef Elegy het volgende:
Niet? Hè, jammer, ik wilde net van mijn vier account vijf maken
Volgens mijn zijn de runes weer wat in prijs gedaald, of ik heb nooit op zitten letten. Was sowieso niet van de 55 monk. Moet maar eens kijken of ik een SS/SV necro kan maken, of eens iets leuks proberen met mijn ranger en mesmer
Volgens mij was dat met een lvl 20 beginnen gewoon iets wat alleen voor het preview weekend was, om zo de 'oude garde' wat meer inzicht te laten geven in gewone skills/elite's, monsters e.d.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:36 schreef daeri het volgende:
Dingen die ik graag zou willen weten is of je met n lvl 1 kan beginnen, want met n lvl 20 beginnen vind ik eerlijk gezegt helemaal geen ruk an
Net een PC besteld, dus die is voordat Factions uit is binnenquote:Op zondag 23 april 2006 19:17 schreef CcCcCharmed het volgende:
Het zou ook wel onlogisch zijn om met lvl 20 te beginnen, dan kunnen ze je beter level loos door het leven laten gaan. Want je kan niet verder dan 20 en als je daar dan toch al mee begint....
Wi-fi kaartje erin en hopen dat je stomme buren hebtquote:Op maandag 24 april 2006 09:54 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Net een PC besteld, dus die is voordat Factions uit is binnen![]()
![]()
Heb dan alleen nog geen internet![]()
Heb ik al gechecked met de laptop van mijn ouders. Helaas helemaal niksquote:Op maandag 24 april 2006 10:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wi-fi kaartje erin en hopen dat je stomme buren hebt
Dan moet je 'm toch op hoge settings kunnen spelen lijkt mijquote:Op maandag 24 april 2006 10:13 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Heb ik al gechecked met de laptop van mijn ouders. Helaas helemaal niks
De specs van mijn nieuwe systeempje:
AMD Sempron 3100+ 64 Bit 256KB
1 GB DDR400
Sapphire ATI X1300 PRO 256 MB DDR2
80 GB HDD
Laten we het hopen!quote:Op maandag 24 april 2006 14:18 schreef EricG het volgende:
[..]
Dan moet je 'm toch op hoge settings kunnen spelen lijkt mij![]()
1. Na lvl 20 (meestal Ascension) zijn er nog zat missies.quote:Op maandag 24 april 2006 14:28 schreef phunkk het volgende:
Ik heb het spel ook liggen thuis, maar ben na een maandje ofzo al gestopt met spelen.. Wat ik me nou afvraag he, hoe kunnen jullie dit spel leuk blijven vinden? Je bent in no-time level 20, en verder is er toch niks te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |