Ik heb gisteren de missies gedaan, ook met mijn monk... maar ik heb er geen last van gehad. Dus een update is het in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:36 schreef Blipjah het volgende:
Gister had ik er trouwens last van dat mijn Orison of Healing skill er ongeveer 5x over deed om weer te werken. Dus +/- 10 ipv 2 secs.
Is dit normaal tijdens de ascension missies of is het een bug?
Merkte het laatste inderdaad... Het is inderdaad een spell, en wel eentje die je regen time vergoot tot over de 40 secondenquote:Op dinsdag 18 april 2006 02:25 schreef trancethrust het volgende:
Mja, paaseieren enzo he
Kzou t idd op een antispell skill gooien van een tegenstander; eentje die je dazed maakt ofzo
http://gw.gamewikis.org/wiki/Diversionquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:09 schreef trancethrust het volgende:
Hoe heettie ie den?
mesmerquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:30 schreef -Marc- het volgende:
[..]
http://gw.gamewikis.org/wiki/Diversion
KUT SKILL!
Weet ikquote:
op dit moment niet, tijdens GB's welquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:10 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Heb je ook backfire in je skillbar?![]()
Dat bedoel ik, meest irritante skill ever.quote:
Kan ik me voorstellen... Backfire doet toch zeker 140 damage per gebruikte tovertruuk!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:22 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, meest irritante skill ever.Ik ga ook altijd gelijk de Mesmer(s) van de oppo's slopen, no offence
![]()
Maar hij is erg krachtig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:22 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, meest irritante skill ever.Ik ga ook altijd gelijk de Mesmer(s) van de oppo's slopen, no offence
![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:33 schreef trancethrust het volgende:
Je hebt je armor toch wel infused iig?
Ik ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:24 schreef Wiehoe het volgende:
Ik zit straks ook een maand zonder internet... NET als factions uit komt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |