Ik ben Monk!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:21 schreef Wiehoe het volgende:
Dat is het enige wat ik nou jammer vind, dat het levelen zo snel gaat. Het is natuurlijk wel handig als je met je 4e character bezig bent en je wilt er even snel doorheen. Maar als je voor het verhaal speelt vind ik het wel wat snel gaan.
Daar in tegen vind ik quests moeilijker dan bij deel 1 van GW. En dat bevalt me wel weer. Alleen een nadeel is nu dat er zo weinig monks zijn. Ik heb er van nood zelf maar een aangemaakt
Ik heb nog niet zo heel lang gespeeld, en dan nog alleen maar met een mesmerquote:
installeren en dan accesscode aan je account toevoegen..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:19 schreef EricG het volgende:
Ik heb nu ook Factions gekocht, maar ik heb een klein vraagje: Als ik 't wil installeren, moet ik dan alleen de acces code invoeren of gewoon de cd's erin douwen en het op die manier installeren?
De juiste stappen:quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:19 schreef EricG het volgende:
Ik heb nu ook Factions gekocht, maar ik heb een klein vraagje: Als ik 't wil installeren, moet ik dan alleen de acces code invoeren of gewoon de cd's erin douwen en het op die manier installeren?
Fuck dat...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:15 schreef Wiehoe het volgende:
Ik lees net dat er 2 gw delen per jaar uit komen ja.Ze zijn nu al vanaf november 2005 bezig met deel 3.
http://www.ng-gamer.nl/nieuws.php?id=1043&gid=926
ja...quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:19 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik vat alle kutopmerkingen samen in "Fuck dat"
uhu, ik ga er écht geen 2 per jaar kopen tegen die prijs... dan maken ze de prijs maar lagerquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:28 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hopelijk niet...
Vooral het spel dood laten bloeden door een overvloed aan updates á ¤45
Ranger/Assassin of Assassin/Ranger lijkt me ook wel wat eigenlijk, stealth gecombineerd met boogaanvallen ofzo. Kun je van je Prophecies chars je 2nd profession al veranderen naar Assassin of Ritualist? Lijkt me wel vet namelijk, allebei eigenlijk i.c.m. Ranger.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:56 schreef Terrorwally het volgende:
Ik speel het spel pas net, maar wat een irri gasten op de servers zeg. Ze willen lvl 20 quests doen en ze zijn pas lvl8. Ik vertel ze honderd keer dat het geen nut heeft............
Oh ja ik ben een assassin/mesmer, best wel een aanrader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |