abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37374422
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:19 schreef daeri het volgende:

[..]

Niet op koninginnedag!!
OOK op koninginnedag! www.knmi.nl
pi_37377484
Heeft niemand nog wat meer opmerkingen over Factions.. Ik ben namelijk wel erg nieuwsgierig of het leuk is, en of de aanpassingen beter zijn of niet. Het is dat ik nu nog op stage zit, anders had ik hem al wel gekocht en getest.
pi_37389300
Nou ik heb hem gekocht en even een tijdje gespeeld, erg leuk!! Alleen een ding vind ik jammer... dat uplevelen gaat wel ontzettend snel
pi_37390854
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 21:33 schreef Wiehoe het volgende:
Nou ik heb hem gekocht en even een tijdje gespeeld, erg leuk!! Alleen een ding vind ik jammer... dat uplevelen gaat wel ontzettend snel
ik vond het juist langzaam gaan
pi_37391646
Ik installeer nu net, Guild Wars één die ik leen. Hoop dat ik het leuk vindt . Ik kan hier voor vragen terecht?

-Edit-

Mijn naam:

Ipho NL
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
  vrijdag 28 april 2006 @ 23:16:56 #231
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37392091
Mijn broer had die pre-order edition van Factions gekocht en de code gebruikt op zijn account. Nu heeft hij ook het hele spel gekocht, alleen kan hij op zijn account nergens de code invullen van Factions .

En hoelang duurt die 24 uur voor de pre-orders? Want mijn broer die speelt nu al langer dan 24 met zijn pre-order edition zonder dat hij de full versie code heeft gebruikt.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_37408902
woei speel nu ook (vandaag gehaald (factions)) , ben assassin lvl 8 met 2nd necromancer, speelde hiervoor RoseOnline. Spel is leuk, morgen weer verder, elke hulp is welkom, vind het best een pittige game, maar dat zal gaandeweg wel minder worden als ik het door heb.

Owja ingame : The Hutsefluts

[ Bericht 6% gewijzigd door Chapter_V op 29-04-2006 18:59:53 (nick) ]
=[LKFF]= Loz Kampoz Fragging Force (Quake 3 clan since 1999)
Buufie what else :P
pi_37437778
druk topic mag ik wel zeggen :| helaas vandaag maar 1 lvl omhoog in dezelfde 8 uur als gisteren :| dsu dat zuigt aardig, maja we zien morgen wel verder
pi_37444563
quote:
Op zondag 30 april 2006 21:49 schreef Chapter_V het volgende:
druk topic mag ik wel zeggen :| helaas vandaag maar 1 lvl omhoog in dezelfde 8 uur als gisteren :| dsu dat zuigt aardig, maja we zien morgen wel verder
Dan doe je iets heel verkeerd.. 1 lvl omhoog in 8 uur spelen. Juist in Factions kan je in 8 uur op lvl 20 zitten als je keurig alle missies en quests aangrijpt.
pi_37445349
quote:
Op zondag 30 april 2006 21:49 schreef Chapter_V het volgende:
Hmmm... Ik heb factions nog niet gespeeld, maar in Prophecies kan je met een beetje haast in die tijd makkelijk tot lvl 20 komen (zoals Eric ook al zegt...).

Je weet dat als je in een stad bent waar "Cooperative Mission" in beeld verschijnt als je de stad in komt je daar een missie kan doen? Op deze manier kom je verder in het spel!
pi_37446674
Hoe zit het eigenlijk met je Prophecies Character en de missions in Factions?
  maandag 1 mei 2006 @ 10:20:52 #237
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_37446948
Als je een Factions order hebt gekoppeld aan je Proph account (en je kan Fac chars maken) kan je in LA naar Cantha met je Proph chars. Je kan ook met Fac chars naar LA, maar dat moet je doen in een haven.

Er zijn ook een aantal skills bijgekomen, trouwens
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_37446979
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:20 schreef Elegy het volgende:
Als je een Factions order hebt gekoppeld aan je Proph account (en je kan Fac chars maken) kan je in LA naar Cantha met je Proph chars. Je kan ook met Fac chars naar LA, maar dat moet je doen in een haven.

Er zijn ook een aantal skills bijgekomen, trouwens
Dat snap ik, maar kan je met je lvl20 P. Char gewoon alle missies lopen in F.?
  maandag 1 mei 2006 @ 10:28:26 #239
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_37447109
Ja, dat kan Je komt in Cantha dan wel in een high lvl area, zoiets als Droks in Tyria. Je kan er ook 1,5k armor kopen, best wel duur, omdat je ook linen of vials of ink etc. nodig hebt.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_37447122
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:28 schreef Elegy het volgende:
Ja, dat kan Je komt in Cantha dan wel in een high lvl area, zoiets als Droks in Tyria. Je kan er ook 1,5k armor kopen, best wel duur, omdat je ook linen of vials of ink etc. nodig hebt.
Ik heb nog wel een kluisje vol met inkt
pi_37449374
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:29 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een kluisje vol met inkt
heb je msn?
pi_37449439
Dubbel...
pi_37449458
quote:
Op maandag 1 mei 2006 11:56 schreef -Marc- het volgende:

[..]

, maar ik zit nu op stage, waar ik geen MSN heb

En thuis heb ik geen internet EN geen computer.

Maar toch, mijn emailadres
pi_37449472
quote:
Op maandag 1 mei 2006 11:56 schreef -Marc- het volgende:

[..]

, maar ik zit nu op stage, waar ik geen MSN heb

En thuis heb ik geen internet EN geen computer.

Maar toch, marchagens@hotmail.com
geen internet? en geen computer? hoe speel je dan GW?
pi_37449589
quote:
Op maandag 1 mei 2006 11:57 schreef daeri het volgende:

[..]

geen internet? en geen computer? hoe speel je dan GW?
Nu even niet

Woon nu samen met mijn vriendin

En hebben nog geen computer / internet. Maar eind deze week is dat gefixed!

ps... Kan je even mijn emailadres wegediten
pi_37449625
quote:
Op maandag 1 mei 2006 12:00 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Nu even niet

Woon nu samen met mijn vriendin

En hebben nog geen computer / internet. Maar eind deze week is dat gefixed!
oooh ok

ik ga nu lekker shoppen, daag
pi_37451403
quote:
Op maandag 1 mei 2006 08:16 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Hmmm... Ik heb factions nog niet gespeeld, maar in Prophecies kan je met een beetje haast in die tijd makkelijk tot lvl 20 komen (zoals Eric ook al zegt...).

Je weet dat als je in een stad bent waar "Cooperative Mission" in beeld verschijnt als je de stad in komt je daar een missie kan doen? Op deze manier kom je verder in het spel!
Nee dat zie ik nergens staan, ik zal vanavond even kijken maja ik pruts wel verder, zal het vanzelf wel gaan snappen, oefening baart kunst zeggen ze.
pi_37451764
quote:
Op maandag 1 mei 2006 12:55 schreef Chapter_V het volgende:

[..]

Nee dat zie ik nergens staan, ik zal vanavond even kijken maja ik pruts wel verder, zal het vanzelf wel gaan snappen, oefening baart kunst zeggen ze.
www.guildwiki.org

Wat je ook kan doen, is op "M" drukken voor de map. Daar staan bollen voor outposts en wapenemblemen voor steden.

Ga naar een stad, en daar kan je als het goed is een missie starten.
  maandag 1 mei 2006 @ 13:07:19 #249
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_37451774
quote:
Op maandag 1 mei 2006 08:16 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Je kan belachelijk snel levelen in Factions Binnen een uur ben je alweer lvl 7
pi_37451834
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:07 schreef Elegy het volgende:

[..]

Je kan belachelijk snel levelen in Factions Binnen een uur ben je alweer lvl 7
Maar het bevalt je wel goed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')