ik vond het juist langzaam gaanquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:33 schreef Wiehoe het volgende:
Nou ik heb hem gekocht en even een tijdje gespeeld, erg leuk!! Alleen een ding vind ik jammer... dat uplevelen gaat wel ontzettend snel

Dan doe je iets heel verkeerd.. 1 lvl omhoog in 8 uur spelen. Juist in Factions kan je in 8 uur op lvl 20 zitten als je keurig alle missies en quests aangrijpt.quote:Op zondag 30 april 2006 21:49 schreef Chapter_V het volgende:
druk topic mag ik wel zeggen :| helaas vandaag maar 1 lvl omhoog in dezelfde 8 uur als gisteren :| dsu dat zuigt aardig, maja we zien morgen wel verder

Hmmm... Ik heb factions nog niet gespeeld, maar in Prophecies kan je met een beetje haast in die tijd makkelijk tot lvl 20 komen (zoals Eric ook al zegt...).quote:Op zondag 30 april 2006 21:49 schreef Chapter_V het volgende:
druk topic mag ik wel zeggen :| helaas vandaag maar 1 lvl omhoog in dezelfde 8 uur als gisteren :| dsu dat zuigt aardig, maja we zien morgen wel verder

Dat snap ik, maar kan je met je lvl20 P. Char gewoon alle missies lopen in F.?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:20 schreef Elegy het volgende:
Als je een Factions order hebt gekoppeld aan je Proph account (en je kan Fac chars maken) kan je in LA naar Cantha met je Proph chars. Je kan ook met Fac chars naar LA, maar dat moet je doen in een haven.
Er zijn ook een aantal skills bijgekomen, trouwens

Ik heb nog wel een kluisje vol met inktquote:Op maandag 1 mei 2006 10:28 schreef Elegy het volgende:
Ja, dat kanJe komt in Cantha dan wel in een high lvl area, zoiets als Droks in Tyria. Je kan er ook 1,5k armor kopen, best wel duur, omdat je ook linen of vials of ink etc. nodig hebt.

quote:Op maandag 1 mei 2006 11:56 schreef -Marc- het volgende:
[..], maar ik zit nu op stage, waar ik geen MSN heb
En thuis heb ik geen internet EN geen computer.
Maar toch, mijn emailadres

geen internet? en geen computer? hoe speel je dan GW?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:56 schreef -Marc- het volgende:
[..], maar ik zit nu op stage, waar ik geen MSN heb
En thuis heb ik geen internet EN geen computer.
Maar toch, marchagens@hotmail.com

Nu even nietquote:Op maandag 1 mei 2006 11:57 schreef daeri het volgende:
[..]
geen internet? en geen computer? hoe speel je dan GW?

oooh okquote:Op maandag 1 mei 2006 12:00 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nu even niet
Woon nu samen met mijn vriendin
En hebben nog geen computer / internet. Maar eind deze week is dat gefixed!

Nee dat zie ik nergens staan, ik zal vanavond even kijkenquote:Op maandag 1 mei 2006 08:16 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hmmm... Ik heb factions nog niet gespeeld, maar in Prophecies kan je met een beetje haast in die tijd makkelijk tot lvl 20 komen (zoals Eric ook al zegt...).
Je weet dat als je in een stad bent waar "Cooperative Mission" in beeld verschijnt als je de stad in komt je daar een missie kan doen? Op deze manier kom je verder in het spel!

www.guildwiki.orgquote:Op maandag 1 mei 2006 12:55 schreef Chapter_V het volgende:
[..]
Nee dat zie ik nergens staan, ik zal vanavond even kijkenmaja ik pruts wel verder, zal het vanzelf wel gaan snappen, oefening baart kunst zeggen ze.

Je kan belachelijk snel levelen in Factionsquote:Op maandag 1 mei 2006 08:16 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hmmm... Ik heb factions nog niet gespeeld, maar in Prophecies kan je met een beetje haast in die tijd makkelijk tot lvl 20 komen (zoals Eric ook al zegt...).
Je weet dat als je in een stad bent waar "Cooperative Mission" in beeld verschijnt als je de stad in komt je daar een missie kan doen? Op deze manier kom je verder in het spel!

quote:Op maandag 1 mei 2006 13:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je kan belachelijk snel levelen in FactionsBinnen een uur ben je alweer lvl 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |