Als je ze asociaal vindt (radio te hard aan bijv.) dan kun je er beter wat van zeggen lijkt me, ipv kinderachtige spelletjes ...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:45 schreef mazaru het volgende:
Ligt er aan wat voor mensen het zijn.
Mag ik ze, dan krijgen ze koffie.
Vind ik ze a-sociaal, dan krijgen ze niets.
Asociaal, als in?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:45 schreef mazaru het volgende:
Ligt er aan wat voor mensen het zijn.
Mag ik ze, dan krijgen ze koffie.
Vind ik ze a-sociaal, dan krijgen ze niets.
Overigens komt het opvallend veel voor bij hoogopgeleiden ....quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:46 schreef LostFormat het volgende:
Jazeker. Mijn pa is ook schilder en hij zei laatst hetzelfde. Volgens hem was dat steeds minder vanzelfsprekend aan het worden.
heb effe een uurtje naar je avatar zitten kijken... maarehh.. ja hier ook. Dat van die schilders...quote:
Ach, misschien zijn hoogopgeleiden af en toe een beetje sociaal gestoordquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:49 schreef MrBean het volgende:
[..]
Overigens komt het opvallend veel voor bij hoogopgeleiden ....
volgens mijn ouders dan ... ik zelf denk dat het komt omdat hoogopgeleiden vaker een schilder inhuren, dus daar loop je ook meer de kans om een aso tegen te komen
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
heb effe een uurtje naar je avatar zitten kijken... maarehh.. ja hier ook. Dat van die schilders...
Of ze nou willen of niet die gevulde koek gaat er desnoods dwars in zekerquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:14 schreef Bopjen het volgende:
Daar begin ik altijd mee en dan krijgen ze ook nog een gevulde koek in hun mik gestopt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |