abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36459369
Ik krijg deze melding bij het opstarten: c/windows/system32/ntoskrnl.exe
Nu probeer ik via herstellen de boel weer aan de praat te krijgen maar dat wil niet echt.
Is iemand dit ooit gelukt en zo ja hoe??
Laatst had ik ook al de Ntkrnlmp.exe fout en inmiddels begin ik me af te vragen of die herstelfunctie niet gewoon een schattig grapje is van microsoft die je doet geloven of alles nog goed komt
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_36459502
http://www.liutilities.co(...)esslibrary/ntoskrnl/

Het kan dus zijn dat je en virus hebt.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_36459612
Of de harde schijf staat op het punt de geest te geven...
  woensdag 29 maart 2006 @ 13:23:41 #4
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_36459721
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:08 schreef mjammetje het volgende:
Laatst had ik ook al de Ntkrnlmp.exe fout en inmiddels begin ik me af te vragen of die herstelfunctie niet gewoon een schattig grapje is van microsoft die je doet geloven of alles nog goed komt

Je had de eerste keer al door moeten hebben dat je HD aan het overlijden was, daar kan MS weinig aan doen.
zzz
  woensdag 29 maart 2006 @ 13:27:46 #5
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_36459837
Repair optie kiezen vanaf cd-rom.
fixboot en fixmbr uitvoeren.
Indien niet helpt kun je chkdsk -r proberen.

Maar, SMART aanzetten in de bios is ook handig, geeft de pc zelf aan of je hd aan het overlijden is.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  woensdag 29 maart 2006 @ 13:49:52 #6
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_36460563
Wat nou HD aan het overlijden? Jeetje mensen een beetje meer verstand?
Wat Jo0Lz zegt, of met je Windows CD booten, naar de repair modus gaan, en een juiste versie van ntoskrnl.exe terug kopieėren. Kan je van elke willekeurige pc afhalen, mits er hetzelfde service pack op staat.
ntoskrnl is de kernel van windows, en dus het hoofdstuk van het besturings systeem.
Staat bijvoorbeeld ook je bootlogo in e.d...
-- ViPeRII --
pi_36460623
dat had ik ook een keer,
was na een dll verwijdering
werd dus een c format
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 29 maart 2006 @ 13:54:08 #8
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_36460737
Heeft Knoppix er geen tool inzitten waarmee een HDD check-up kunt doen? (even vanuitgaande dat ie aant overlijden is)
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_36462952
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:27 schreef Jo0Lz het volgende:
Repair optie kiezen vanaf cd-rom.
fixboot en fixmbr uitvoeren.
Indien niet helpt kun je chkdsk -r proberen.

Maar, SMART aanzetten in de bios is ook handig, geeft de pc zelf aan of je hd aan het overlijden is.
Die ken ik nog niet. Ik onthoud hem even want ik heb hem al opnieuw geinstalleerd. Dankje!
  woensdag 29 maart 2006 @ 14:59:08 #10
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_36463214
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:49 schreef ViPeRII het volgende:
Wat Jo0Lz zegt, of met je Windows CD booten, naar de repair modus gaan, en een juiste versie van ntoskrnl.exe terug kopieėren. Kan je van elke willekeurige pc afhalen, mits er hetzelfde service pack op staat.
ntoskrnl is de kernel van windows, en dus het hoofdstuk van het besturings systeem.
Uhm, als je in korte tijd meerdere malen problemen hebt om bestanden te vinden lijkt het me toch een redelijke aanname dat je HD stervensbegeleiding nodig heeft.
zzz
pi_36463256
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:49 schreef ViPeRII het volgende:
Maar als ik met de windows cd boot en naar repair modus ga moet ik dan daarna een ander cdtje erin doen waar die file op staat of begrijp ik je nu verkeerd?
pi_36463309
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:59 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Uhm, als je in korte tijd meerdere malen problemen hebt om bestanden te vinden lijkt het me toch een redelijke aanname dat je HD stervensbegeleiding nodig heeft.
Ik snap je punt hoor.
Het gaat om een hele andere HD dus dat is het probleem niet.
Ik vraag me af of je de boel echt kan repareren dus als je daar een antwoord op hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')