quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:59 schreef wolferl het volgende:
Waarom vinden de meeste mensen dat zo interessant?![]()
Beetje naar een zwarte lucht kijken met zo'n debiel brilletje, of nog erger een cd'tje.![]()
Ik erger me kapot aan dat volk, ga gvd aan het werk ofzo.![]()
Het is toch al afgelopen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:59 schreef wolferl het volgende:
Beetje naar een zwarte lucht kijken met zo'n debiel brilletje, of nog erger een cd'tje.![]()
Zegt ie terwijl hij zelf zit te Fokkenquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:59 schreef wolferl het volgende:
Heerlijk, ik zat al wachten op deze reactie...quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zegt ie terwijl hij zelf zit te Fokken
En vandaag vrijquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heerlijk, ik zat al wachten op deze reactie...
Ik heb onregelmatige werktijden, werk namelijk in de beveiliging/toezicht. Moet dus bijvoorbeeld morgen van 13:00 tot 21:30 werken.![]()
Mag ik, wat doen jullie trouwens hier. Werk of ga naar school, maar nee doe wat je wilt want we hadden het hier over Zonsverduistering. Algemeen is het mooi, maar vandaag in NL gaan mensen de straat op om met zo'n debiel brilletje kijken hoe de zon voor 25% maximaal verduistert.quote:
Ooh, uitlokking, hoe origineelquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:07 schreef wolferl het volgende:
En wie zegt dat zij dat niet hebben?quote:Ik heb onregelmatige werktijden, werk namelijk in de beveiliging/toezicht. Moet dus bijvoorbeeld morgen van 13:00 tot 21:30 werken.![]()
Kortom dat is dus de reden dat je dit topic hebt geopend...? Zoek een hobby; astronomie bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik heb onregelmatige werktijden, werk namelijk in de beveiliging/toezicht. Moet dus bijvoorbeeld morgen van 13:00 tot 21:30 werken.![]()
Aaah wat doe je ik word blind!quote:
Dat was helemaal niet het onderwerp; jij klaagde over mensen die hun werktijd misbruikten. Ik zie jou nergens klagen dat er een zosnverduistering is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:16 schreef wolferl het volgende:
Mag ik, wat doen jullie trouwens hier. Werk of ga naar school, maar nee doe wat je wilt want we hadden het hier over Zonsverduistering.
Ja jammer he, dat er ook mensen zijn die van zulk soort dingen kunnen genieten. eigenlijk zoduen we allemaal moeten Fokken in onze vrije tijdquote:Wij hadden buren die hadden een paar jaar geleden toen de zon helemaal verduistert werd 3 stoelen en een tafel met nootjes, chipz en drnak neergezet en alle drie met zp'n brilletje op naar de verduistering kijken![]()
Moeeee dan moet je wel veel tijd en fantasie over hebben. Gekken
Ja, ehm dank jequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ooh, uitlokking, hoe origineel
Kan mij dat rotten, sommige mensen ergeren zich aan mij, ik erger me aan dat soort volk. Typische sensatie volk is da.quote:En wie zegt dat zij dat niet hebben?
Dus wel, anders klaagde je er niet overquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:20 schreef wolferl het volgende:
Kan mij dat rotten
Zonverduisterings rukkers bashersquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:59 schreef wolferl het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |