quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:42 schreef tartaarsaus het volgende:
die van liefde.leerlingen.com zijn ook schitterend
Hallo,
ik ben nu 12 maar vorig jaar kregen we van onze meester (die we dit jaar weer hebben) sexuele vorlichting daarna is er heel veel met me gebeurt: ik heb nou gevoelens voor mijn meester en elke keer als hij voor bij of langs loopt kijk ik automatisch naar zijn lul dit wil ik niet maar gebeurt gewoon en verder wil ik mezelf heel graag bevredigen maar ik weet niet hoe misschien kun je een paar tips geven en ook over wat ik moet doen om niet naar de lul van mijn meester te kijken want verder vind k hem heel aardig
alvast heeeeeeeel erg bedankt
xxxjes van ilse
Dat is lulligquote:Hallo ik heb al 3 jaar een vriendin en heb al 3x seks gehad met haar dat ze mij beschuldigt van verkrachting. 2x is ongeveer 2 jaar geleden gebeurd en 1x vorig jaar. Maar ze daagde me uit in bed en ze hield me niet tegen.Erna hoorde ik dat ze niet wilde en dat ze neej heeft gezegd, maar ik heb dat niet gehoord. Ze heeft het aan haar ouders verteld en dat vind ik wel goed van haar maar haar vader bedreigt me nu iedere keer van als het uit gaat ga ik je aangeven. Is dit verkrachting ? en kan hij mij aangeven? Ik weet niet meer wat ik moet doen
Gr E.. en bedankt voor jullie antwoord, ik hoop dat jullie mij wat kunnen vertellen.
????quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:18 schreef Sterling het volgende:
Hallo Corrie ik heb nu 2 jaar verkering met best een lieve jongen ps ik ben 14, hij niet. Maar hij is doofstom en die open rug begint me tegen te staan. Hoe maak ik het uit zonder hem veel pijn te doen?
Grtz en kuzzjes
Muriel
quote:Bedankt!!:D
hebbe jullie wel misschien ideetjes...????(a)
dan nog een vraag..
mijn vriend en ik hebbe het vandaag gedaan
tenminste dat denken we wel
maar we weten het niet zekr!!
hoe wete we zekr dat we het hebbe gedaan..??
ik had geen pijn omdat de 3 keer daarvoor wel pijn deden maar toen hebben we het niet gedaan omdat het te pijn deed
deze keer deed het geen pijn maar toch weten we niet zekr of we het hebben gedaan..
kus(K)
lzzy
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:10 schreef Wessiej het volgende:
B3stuhh BO,
Mijn sussie iz met haar vriendjuhjh naar de bi0sco0p gegaan, ben ik nu zw4ng3r.
gRe3ztzzz dUshhsih
Inderdaad, best slechtquote:Op maandag 26 juni 2006 00:36 schreef Xantiman het volgende:
Geweldig topic ! ik lig dubbel over mn toetsenbord:
ik zal ook eens un poging doen
J0w breakout
ik word 3 keer per week door mn vader anaal verkracht.. heeft mijn oma nu aids ?
(hmm best slecht eigenlijk ^^)
heb jij serieus geld betaald voor zo'n TMF IDquote:Op maandag 26 juni 2006 12:03 schreef VaderJacob het volgende:
Beste breakout,
Ik ben nu 26 jaar lelijk en ik ontmoet nog steeds 14 jarige maagdjes op de tmf chat, die praat ik dan mooi klaar zodat ze bij me komen voor seks.
Ben ik nu een vieze pedofiel of is het gewoon zielig dat ik geen normale vriendin kan krijgen![]()
Alvast bedankt, een 26 jarige anonieme kinderlokker.
Tmf chat is gratisquote:Op maandag 26 juni 2006 12:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
heb jij serieus geld betaald voor zo'n TMF ID![]()
niet alle rooms tog?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:21 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Tmf chat is gratis![]()
En dat weet ik overigens alleen omdat ik daar samen met Dribbel_ een keer rukkers heb lopen naaien![]()
Ja god weet ik veelquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:24 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja god weet ik veel![]()
Ik ben er 1 keer geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |