quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:51 schreef Scarface2004 het volgende:
Het liefst in 1 keer pijnloos, niet in fases![]()
Wie zegt dat je als je in je slaap overlijdt niet even wakker wordt met ontzettende pijn om vervolgens te overlijden?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:49 schreef -DizzeL- het volgende:
Op wat voor manier zou jij dan dood willen gaan ...?
Misschien een stomme vraag maar er zijn mensen die daarin een voorkeur hebben
Ik zelf zou droomend (in mijn slaap 'hartstilstand' ) de hemel in willen gaan
jij?
De pijn is niet zo erg ...beter dan langeloos lijden aan kankerquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:52 schreef thefunny het volgende:
[..]
Wie zegt dat je als je in je slaap overlijdt niet even wakker wordt met ontzettende pijn om vervolgens te overlijden?![]()
Het liefst op een zo snel mogelijke manierEn niet langzaam kreperen in een ziekenhuisbed...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:51 schreef Scarface2004 het volgende:
Het is haast het onmogelijkequote:Op woensdag 29 maart 2006 11:51 schreef Scarface2004 het volgende:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:51 schreef VikingGold het volgende:
Eerst een belangrijk persoon neerschieten, en dan mezelf. Ben je tenminste nog waardevol geweest voor de samenleving.
Ik doelde meer op een "instant death" dit kan bijvoorbeeld een accute hartstilstand zijn, niet dat me ingewanden langzaam wegrotten en langzaam alle bloedvaatjes kapot klappen.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:00 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een "instant death" dit kan bijvoorbeeld een accute hartstilstand zijn, niet dat me ingewanden langzaam wegrotten en langzaam alle bloedvaatjes kapot klappen.
Gewoon zo: "Dag schat, het was heerlijk!" En dan dood boven op haar vallenquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon tijdens mijn laatste orgasme met een meisje/vrouw..
Mooier kan niet.
Kan ik wel mee leven..quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:10 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Gewoon zo: "Dag schat, het was heerlijk!" En dan dood boven op haar vallen
De vraag is: Kan zij er ook mee leven?quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ik wel mee leven..
Figuurlijk dan.
Videoboodschap opnemen voor bij je testament en zeggen dat je het zo gewild hadquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:16 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
De vraag is: Kan zij er ook mee leven?
Het lijkt mij een behoorlijk dilemma. Moet je nou verdrietig zijn, of trots zijn dat je iemand doodgeneukt heb?
En als je nou per ongeluk niet doodgeneukt word? Zeg je er dan bij?quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Videoboodschap opnemen voor bij je testament en zeggen dat je het zo gewild had
Like I care als ik dood benquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:16 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
De vraag is: Kan zij er ook mee leven?
Het lijkt mij een behoorlijk dilemma. Moet je nou verdrietig zijn, of trots zijn dat je iemand doodgeneukt heb?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:21 schreef Killaht het volgende:
Opgegeten worden door Critters haha!
(zie horror movie)
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:37 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ow dan is het goed![]()
Ik zou het lieft snel een pijnloos willen sterven![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |