guide gebruiken en doorspelen!quote:Op zondag 16 april 2006 22:27 schreef outcast_within het volgende:
Ik geef baten kaitos op
Ik kom er niet meer in sinds ik dat spel 2 weken geleden bij de grote ga naar disc 2 omslag heb laten liggen. (ook omdat ik niet meer weet waar mijn vrienden gevangen zitten)
Mocht je dat gaan doen dan willen we natuurlijk wel allemaal foto's zien.quote:Op zondag 16 april 2006 22:23 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Cool! Ik zit te denken om er zo'n mini Epia Nano in te bouwen, soort GameCube mini PCtje... Maar eerst gaan we voor een servicebeurtje bij Ninty.
Ik zal even moeten wachten tot het bordje op de nederlandse markt is, maar ja tuurlijk krijg je foto's.quote:Op maandag 17 april 2006 10:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Mocht je dat gaan doen dan willen we natuurlijk wel allemaal foto's zien.
Met een gewone CRT gaat het vrij makkelijk maar als je hem op zo'n tft-schermpje zet dan valt ie er denk ik steeds af.quote:Op maandag 17 april 2006 16:01 schreef GaRleC het volgende:
Is er een mogelijkheid om je GC op de monitor te spelen ?
Met spel koop je al een cube en controller voor 100 euro, heb je ook nog een mooie witte. Goedkoper moet dus zeker kunnenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:43 schreef Khadgar het volgende:
Kale cube, 1 controller, nieuw, 80 euro. Met spel, 100 euro. 2e hands is anyones guess.
Ja, de rev is backwards compatible.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:13 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zou een 2dehands cube kopen, maar de rev is toch ernstig backwards compitable waarschijnlijk hopelijk.
wat hij zegtquote:Op woensdag 19 april 2006 09:19 schreef Cheiron het volgende:
2 keer het woord "Euri" in 1 zin... brrr..
Het spel kent geen dual-analog controls. Dit hebben de developers gedaan zodat het spel niet aanvoelt als een schietspel.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef dapluiz het volgende:
Zow, ik heb eindelijk me eigen cube-je
Met metroid prime en Zelda wind waker, alleen misschien doe ik iets verkeerd maar zit er in metroid ook een free look mode ofzo ?
Ik ben gewend met linker stick te lopen en rechts te kijken, maar nu is het alleen links lopen en de gele stick kan ik helemaal nix mee.
(nu moet ik de manual nog doorlezen maar ik was gewoon enthousiast)
Welkom bij de club, ik heb precies hetzelfde dus.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:41 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Mijn cube loopt vaak vast.Dan hoor ik er eerst allemaal geluiden uitkomen en dan krijg ik een foutmelding: Er is een fout opgetreden. Zet de Nintendo Gamecube uit en raadpleeg de handleiding voor verdere instructies.
Die foutmelding is mischien niet zo helemaal letterlijk, maar het is zo iets.
Cool!quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:45 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Welkom bij de club, ik heb precies hetzelfde dus.
Net Nintendo gebeld, reparatie gaat 60 a 70 euro kosten... HOIIIIIIIIIIII.... Die gaat ik zelf wel even repareren. Binnenkort meer info!
UPDATE: Met een guide van internet het kreng gefixed! Moet nu wel een nieuwe behuizing gaan zoeken, de mijne heb ik wat mishandeld...
voor 60/70 euro kan je het idd beter zelf proberen en mocht het niet lukken heb je voor 2 tientjes meer een nieuwe met spelquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:45 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Welkom bij de club, ik heb precies hetzelfde dus.
Net Nintendo gebeld, reparatie gaat 60 a 70 euro kosten... HOIIIIIIIIIIII.... Die gaat ik zelf wel even repareren. Binnenkort meer info!
UPDATE: Met een guide van internet het kreng gefixed! Moet nu wel een nieuwe behuizing gaan zoeken, de mijne heb ik wat mishandeld...
Niet al te beste reviews wat ik mij kan herinneren. Jammer, want ondertussen speel ik nog steeds iss98 op de N64, omdat de gameplay simpelweg geweldig is. Maar een graphische update voor de GC had ik wel leuk gevonden..quote:Op vrijdag 21 april 2006 06:39 schreef dapluiz het volgende:
Ah ok, weet ik iig dat het zo hoort
Btw, op marktplaats enzo zie ik genoeg international superstar soccers staan, maar op de meeste gamesites (ign enzo) kan ik er maar bar weinig over vinden, is dit nou zo'n slecht spel of heel lokaal uitgebracht ofzo ?
Als je meerdere controllers hebt:quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:49 schreef dapluiz het volgende:
Hmm ok, dan hou ik het nog wel bij me voetbalgames op de Xbox
Gisteren ook nog RE1, RE4 en Super mario sunshine bestelt, nu nog ff RE0 erbij
Verder nog aanraders ?
Geniaalquote:Op zondag 23 april 2006 17:14 schreef Cheiron het volgende:
Godver de gover. Ik dacht vandaag RE4 weer eens op te pakken, en dat heb ik geweten. Mijn laatste savegame was net voordat je een stuk met Ashley moet spelen. Let wel, zonder wapens dus.
Lopen daar ook fucking zombies rond! En het enige dat je kan doen zijn kutkaarsjes naar ze gooien, waar ze zo weer van opstaan! Ack, lul van een Leon, gooi dan even een pistool naar beneden.
Kippenvel, en ik heb de controller in een hoek gegooid. Dat is GEEN leuk stuk
Hebben je buren je ook gehoord?quote:Op zondag 23 april 2006 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GeniaalIk vond dat stuk ook eng, heb net als Ashley zitten gillen als een klein meisje
Die zijn wel wat gewendquote:
Ik ken dat probleem met donkey kongaquote:Op zondag 23 april 2006 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die zijn wel wat gewendOm Donkey Konga hebben ze het meest gelachen overigens
Gewoon google'en op Gamecube Disk Read Error levert : http://modthatcube.pxn-os.com/content/pot.htmquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:17 schreef Mr.BomBastique het volgende:
[..]
Cool!![]()
Ik ben niet zo technisch.. Maar ja, waar kan ik die guide vinden?
Jep, en het levert nog een stuk meer lol op ook! Zit leuk in elkaar zo'n cube!quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:30 schreef Tain het volgende:
[..]
voor 60/70 euro kan je het idd beter zelf proberen en mocht het niet lukken heb je voor 2 tientjes meer een nieuwe met spel
Als ik nog een defecte cube kan scoren voor wat onderdelen ga ik dat doen, maar dan wel netter dan die je hebt gezien (ik vind het geen gezicht dat de drive bovenuit uitsteekt...)quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:15 schreef SoSolid het volgende:
Haha, ik had eerst een cube in een NES behuizing gezien, met een beetje knutselen kan dat dus ook he. Ik zou er ernstig over na gaan denken als ik niet van te voren wist dat het er dan allemaal prachtig uit zou zien maar dat het waarschijnlijk niet zou werken omdat ik ergens de electronica er te lomp in zou drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |