Ik ben ook nog steeds van plan om de mega collection te halen (zitten toch meer echte sonic games in?)quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb de Sonic Gems en Mega Collection maar eens opgepikt. Nostalgie aangezien ik geen Sega meer heb. Het speelt wel erg lekkerEn het is echt nostalgie
Alle Sega Megadrive spellen zitten in de Mega Collection en wat andere rariteiten zoals Sonic Spinball en Sonic 3D.quote:Op zondag 9 april 2006 13:25 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds van plan om de mega collection te halen (zitten toch meer echte sonic games in?)
Op mn sega heb ik helaas alleen Sonic the hedgehog.
Oke, eerst de mega collection halen en als ik daar klaar mee beo de gems dusquote:Op zondag 9 april 2006 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alle Sega Megadrive spellen zitten in de Mega Collection en wat andere rariteiten zoals Sonic Spinball en Sonic 3D.
De Gems collectie zijn de Sega CD spellen en de Sega Saturn spellen en alle Game Gear Sonics
Gewoon lekker stampen met DK kan je zo nog een keer proberenquote:Op zondag 9 april 2006 23:19 schreef outcast_within het volgende:
mario smash brothers melee. teveel trofeeen. en teveel wire-enemies (maar 1 keer 100 stuks kunnen doodmaken, maar daarna werd ik door die incoming foe ingemaakt)
Nee, MEWTO is 20 uur VS-mode.quote:Op maandag 10 april 2006 01:42 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Gewoon lekker stampen met DK kan je zo nog een keer proberen
(krijg je dan niet mewto?)
Absolute aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een toffe strategygamequote:Op dinsdag 11 april 2006 00:05 schreef outcast_within het volgende:
Gamecube
Fire Emblem 29.99
wehhhkampf
Die zo frustrerend is dat je gegarandeerd je GC het raam uit gaat gooien.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:16 schreef Lexie het volgende:
[..]
Absolute aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een toffe strategygame.
Ik 2dehands nummer 1 voor 9.50 Wel de orginele nl versie. Niet zo'n halfbakken NL/FR versiequote:Op dinsdag 11 april 2006 00:49 schreef Hellrazor het volgende:
viewtiful joe 2 vandaag opgepickt voor een tientje bij futurezone
Heerlijk spelletje. De perfecte mix tussen makkelijk weg te spelen en een beetje nadenken/oefenen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik 2dehands nummer 1 voor 9.50 Wel de orginele nl versie. Niet zo'n halfbakken NL/FR versie(tis maar waar je je druk om kan maken)
Je moet natuurlijk wel een beetje vestand van gamen hebbenquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Die zo frustrerend is dat je gegarandeerd je GC het raam uit gaat gooien.
Verschrikkelijk. Heb het spel maar weggedaan. Eerst mss maar is vj1 spelenquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:56 schreef Hellrazor het volgende:
de bazen bij viewtiful joe2 zijn pittig![]()
Hey, ik ben wel een god in Advance Wars hoor. Maar dat savesysteem van Fire Emblem verneukt gewoon het hele spel en maakt het pure frustratie.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:24 schreef Lexie het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een beetje vestand van gamen hebben.
Op easy had er inderdaad een savesysteem in gemogen, het moet wel een keuze blijven. Persoonlijk vind ik het net veel toevoegen aan de game, omdat je heel goed moet plannen wie je waar neerzet en wat je volgende actie gaat worden. Het maakt het lekker spannend als je niet meteen kunt loaden. Advance Wars vond ik dan weer minder, maar dat komt misschien ook omdat ik eerst Fire Emblem op de GameBoy gespeeld had. Ik kan er niet tegen als er eenheden dood gaanquote:Op woensdag 12 april 2006 10:29 schreef Marble het volgende:
[..]
Hey, ik ben wel een god in Advance Wars hoor. Maar dat savesysteem van Fire Emblem verneukt gewoon het hele spel en maakt het pure frustratie.
Resident Evil 4 niet gespeeld?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:45 schreef Uncle het volgende:
van de week Prince of Persia The Two thrones gekocht... Toffe game erg verslavend![]()
GC heeft gewoon maar een nadeel, zo goed als Zelda WIndwaker wordt het nooit meer![]()
MP crasht bij meer mensen (bij mij nog nooit gebeurd). Maakt je drive klikkende geluiden?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:47 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, volgens mij is m'n cube stervende! Metroid Prime (wilde ik weer es gaan spelen, ik wil m'n backlog aanpakken) start met wat moeite op, en liep daarnet gewoon keihard vast. De drive klinkt helemaal niet tof, maakt veel te veel herrie, ik vermoed dat het binnenkort over is met deze Mario Kart Double Dash bundle cube! Zonde! Zou denk ik m'n eerste Nintendo zijn die zomaar ineens stuk is...
MP is bij mij nog NOOIT gecrashed (geen enkel cube spel), ja van die harde heen en weer slaande geluiden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:05 schreef BMH het volgende:
[..]
MP crasht bij meer mensen (bij mij nog nooit gebeurd). Maakt je drive klikkende geluiden?
Komt waarschijnlijk door MP. Dat spel streamt op haast ieder moment de volgende kamer, waardoor de lens continu aan het verschuiven is. Andere games laden het level in doen daarna niets meer met de lens.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:05 schreef Khadgar het volgende:
[..]
MP is bij mij nog NOOIT gecrashed (geen enkel cube spel), ja van die harde heen en weer slaande geluiden.
Toen zag ik voor het eerst een ontleedde gamecube.quote:Op zondag 16 april 2006 09:32 schreef Cheiron het volgende:
Mijn cube liep een keer vast, en toen was dit het resultaat
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 april 2006 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zei dat toch Metroid Prime een kutspel was
quote:
* eens isquote:Op zondag 16 april 2006 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zei dat toch Metroid Prime een kutspel was
Man, lul niet, dit spel heb ik tot 75% doorgespeeld zonder enig probleem. Ik ben het nu overnieuw aan het spelen (mijn skills zijn dusdanig verslechterd dat ik weer oefening nodig had) en in het begin, de eerste percentages, gaat het al mis. Prime werkte prima, zonder rare geluiden uit m'n drive, en nu dus met veel herrie en vastlopers.quote:Op zondag 16 april 2006 00:46 schreef Phonebone het volgende:
Die crashes in de eerste Prime zijn schijnbaar een bug.
Niet zozeer in 't spel, maar in combinatie met een gamecube chip van IBM.
Meen ooit gelezen te hebben (toen Prime net uit was), dat er een flink aantal cubes is met een kleine fout in die chip.
Prime streamt schijnbaar data zo dat er een fout kan optreden en dat gaat je cube hangen.
Ik weet nog wel dat ik er rekening mee hield toen ik 't spel voor 't eerst speelde.
Cool! Ik zit te denken om er zo'n mini Epia Nano in te bouwen, soort GameCube mini PCtje... Maar eerst gaan we voor een servicebeurtje bij Ninty.quote:Op zondag 16 april 2006 09:32 schreef Cheiron het volgende:
Mijn cube liep een keer vast, en toen was dit het resultaat
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |