Die rocheljosti's produceren in één rochel al meer spuug dan dat ik in een hele dag aanmaak...quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:34 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Rochelende mensen!
Loop je 's ochtends half slaperig naar het bushokje, heeft een of andere kwijl-jostie het bushokje onder gerocheld.Wat bezielt deze ranzige kwijl-jostie om mijn bushokje onder te rochelen?
![]()
Als ik hem tegen kom dan tyf ik hem door het bushokje heen nadat ik eerst hem zijn eigen spuug heb laten oplikken!![]()
Sterk verhaal ja..of ts woont in Madurodam.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:36 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Die rocheljosti's produceren in één rochel al meer spuug dan dat ik in een hele dag aanmaak...
Hoe kan dat echt?
Doet ie ook...hij opent een topic.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:17 schreef ReneH83 het volgende:
oke het is vunzig... maar toch, waar maak je je in godsnaam druk over...
zonde van je verspilde energie.. kun je vast beter besteden...
D'r is niks voor jou bij! Wat je ziet als je je ogen dicht hebt dat is van jou!quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:34 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Rochelende mensen!
Loop je 's ochtends half slaperig naar het bushokje, heeft een of andere kwijl-jostie het bushokje onder gerocheld.Wat bezielt deze ranzige kwijl-jostie om mijn bushokje onder te rochelen?
![]()
Als ik hem tegen kom dan tyf ik hem door het bushokje heen nadat ik eerst hem zijn eigen spuug heb laten oplikken!![]()
Nee het dak blijft erop alleen de ruiten sneuvelen als je het goed doet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:13 schreef Mobster273 het volgende:
maar nadat je hem door het bushokje heen hebt getyft, sta je in de regen...
dat is ook niet alles... lijkt me zo...
voelt wel goed![]()
Gebeurd dat in Joure maar 1x per jaar ofzo?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:13 schreef NIEKler het volgende:
niet zeuren...
bij Joure, hadden ze twee weken geleden even het bushokje onder handen genomen. Toen lag al het glas waar je normaal droog tussen kunt staan, verdeelt op de grond..... ga ff ergens anders bushokjes slopen
Ik juist niet. Roken doe ik niet meer en ik had ook nooit last van speeksel Bij blowen heb ik jist altijd een te droge mond.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:10 schreef MarkNMGN het volgende:
Volgens mij produceer je door te roken gewoon veel speeksel, ik rook zelf dan niet, maar als ik een jointje aan het roken ben kwijl ik meestal ook de hele grond onder![]()
Weet ik niet, ligt op mijn weg als ik richting groningen gaquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:16 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Gebeurd dat in Joure maar 1x per jaar ofzo?
Hier is een nooit een heel bushokje te vinden![]()
Nou ben ik eigenlijk benieuwd hoe jij daar op wraak genomen hebtquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:24 schreef wolferl het volgende:
Over rochels gesproken, reed eergister met mijn broertje naar de super, best wel zware wind dat er stond. Hij reed voor me, en spuugde een rochel in de lucht, door die klote wind Flats in me gezicht.
Een groot glas Chocomel in me mond gegoten, en zo over hem heen gespuugd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nou ben ik eigenlijk benieuwd hoe jij daar op wraak genomen hebt
heb ik niets aan toe te voegen..quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:42 schreef MLF het volgende:
ik vind mensen die op straat spugen smerig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |