Vraagprijs is verplicht hier.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:38 schreef Nerdmans het volgende:
Ik doe m weg:
Nokia 6600
Is simlock vrij, heeft een kras over t scherm.
Kan volgens mij met een ander frontje verholpen worden.
Ik moet kijken of ik nog ergens de memorycard heb.
Bieden maar!
Gewoon even een vraagprijs vermelden, anders gaat je topic dichtquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:41 schreef Nerdmans het volgende:
gewoon bieden vanaf 10 euro en verhogen met 5 euro
game on
Dat staat er toch. 10 euro en een hogere bieding met 5 euro extra.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon even een vraagprijs vermelden, anders gaat je topic dicht
(lees [V&A] FAQ even; zeer verhelderend!)
Nee, daar staat hoe jij graag wilt dat er geboden wordt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:33 schreef Nerdmans het volgende:
Dat staat er toch. 10 euro en een hogere bieding met 5 euro extra.
Ja, wat wil je nouquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, daar staat hoe jij graag wilt dat er geboden wordt.
De bedoeling is dat je vermeldt welke prijs jij ervoor wilt hebben. Maar dat weet je natuurlijk zelf ook wel, want je bent vast niet helemaal van gisteren. Weet je wat; je kijkt maar: geef een fatsoenlijke richtprijs en mij hoor je niet meer, of doe het niet en dan gaat je topic dicht
Ehr.. ja k zal eens kijken. ..quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:18 schreef Shrien het volgende:
Kun je een foto van de kras maken ?
20 euro geboden
Er staat toch "bieden vanaf ¤10,-", dat is dan toch de vraagprijs en duidelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, daar staat hoe jij graag wilt dat er geboden wordt.
De bedoeling is dat je vermeldt welke prijs jij ervoor wilt hebben. Maar dat weet je natuurlijk zelf ook wel, want je bent vast niet helemaal van gisteren. Weet je wat; je kijkt maar: geef een fatsoenlijke richtprijs en mij hoor je niet meer, of doe het niet en dan gaat je topic dicht
Als ik voorrang krijg op het kopenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:53 schreef Nerdmans het volgende:
tja nieuw frontje kopen
zet anders meteen alle foto's online, ik kan ze niet hosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |