Een van de mooiste dingen die ik heb ontdekt van het autorijden is dat wanneer er een leuk meisje achter je rijdt, je haar ongegeneerd kan gaan aanstaren omdat ze meestal niet kan zien dat je naar haar kijkt.
Dit is uitermate fantastisch aangezien je alle gelaatstrekken en contouren in je hoofd kunt op slaan tot je thuis bent en in bed ligt en je met een beetje fantasie................er lekker van kunt dromen uiteraard
Maargoed, dat zo een leuk, maagdelijk en lekker meisje zich zo onbespied voelt heeft ook een nadeel, aangezien ze handelingen gaat verrichten die je als man helemaal niet wilt weten.
Hier enkele gedragingen die ik al turend in mijn binnenspiegel heb mogen aanschouwen gedurende de korte tijd dat een auto heb:
Leuk meisje 1; na een hele tijd staren van mijn kant, vond ze het nodig om uitgebreid met haar vinger haar neusslijmvlies los te weken en het vervolgens ook maar eens te consurmeren ---> weg droom.
Leuk meisje 2; een andere keer stond er iemand heel dicht achter me bij een stoplicht zodat ik haar nog beter kon zien dan al rijdende, gaat ze ineens met haar neus onder haar oksel ruiken, trekt een heel vies gezicht en besnuffelt daarna haar andere oksel ---> weg droom.
Leuk meisje 3; vergeleken bij de andere twee viel het zeker mee, maar het staat niet erg charmant wanneer een dame steeds met haar vinger in haar oor zit om vervolgens nagelbijtend aan het verkeer deel te nemen.
Dus alle leuke meisjes, dames en andere aantrekkelijke vrouwelijke Homo sapiens, doe dat eens effe niet!
[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 29-03-2006 00:39:58 ]