Ik heb zeker interesse, en ik wil dat je mij als geinteresseerde/koper nummer 1 op je lijst plaatst voor het geval dat iemand anders ook geinteresseerd is...quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:29 schreef devv05 het volgende:
GR:AW krijg ik binnen enkele dagen nieuw in seal, voor 45 incl. stuur ik 'm naar jou door. Wordt sowieso wel na het weekend.
Ok, geef een gil... en ik zal je laten weten als er verandering van mijn kant komt...quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:25 schreef devv05 het volgende:
Is prima, ik heb 'm toch nog niet binnen. Ik hou het topic in de gaten en na het weekend kom ik wel ff polsen.
Op dit moment heb ik mijn oogje op de HALO 2 LIMITED EDITION ( [TK] halo 2 limited collectors edition ), en ik wacht op de reactie van ICECOOLSNIPER...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:33 schreef Gajes het volgende:
Wat geef je voor halo 2? Welgeteld 1x gespeeld.
Ja snap ik... Sorry dude, het was een toeval en meteen maar gekocht... (eerst werd mij verteld dat ik mijn X360 in 1 week tijd zou ontvangen, nadat ik de spel had gekocht werd mij bericht dat het 2 of meer weken zou duren...quote:Op zondag 2 april 2006 13:27 schreef devv05 het volgende:
Hmm bij mij had je 'm nieuw/gesealed voor 45 euro had weinig uitgemaakt als je toch je 360 nog niet binnen hebt. Maargoed..
Hehe... ruilen met mijn GRAW?quote:Op donderdag 6 april 2006 00:08 schreef devv05 het volgende:
Door jou zit ik nog steeds met GR:AW, bekijk het maar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |