quote:Ik belde laatste tijd wat vaker dus koos voor een Vodafone ¤50 (450 belminuten). Deze werd geadviseerd door de medewerkster; omdat ik veel belde, en veel KORTE gesprekken had. Wat blijkt; als je 10sec belt met dit abonnement, betaal je meteen 1 belminuut.
Dus die medewerkster heeft me gewoon het verkeerde abonnement in mijn voeten geschoven, en zo zit ik per maand altijd lekker veel over mijn belminuten heen
Dit snap ik nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:22 schreef cyberstalker het volgende:
Maar je kunt wél 60 minuten bellen voor de prijs van 3.
Ja dan nogquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:28 schreef NMGN23 het volgende:
ik meen dat je alleen de hele eerste minuut betaald en daarna per seconden.
Is bij KPN ook zo!!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:20 schreef DaMook het volgende:
Ha net goed dat ik per 1 april bij kpn zit(of is dat daar ook ?)
Wist dit niet eens.
Heb je wel Telfortquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:58 schreef MrKickass het volgende:
Stap over op Tele2! Overal bereik waar je het níet nodig hebt
En betalen per seconde![]()
Was/is een actie van Vodafone. Als je langer dan 3 minuten belt dan bel je de rest van het uur gratis.quote:
die tele2/telfort heb ik ook, totaal geen last met bereikbaarheidquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:28 schreef NMGN23 het volgende:
ik meen dat je alleen de hele eerste minuut betaald en daarna per seconden.
ps tele2 belt met telfort
vodafone heeft een beter bereik maar het is afgrijselijk duur.
Ja, maar dat mag de pret niet drukkenquote:
Je bekijkt van tevoren toch de tarieven voordat je tekent?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dan nog![]()
Het gaat mij om de gesprekken van 10 sec. Zo van: "ik kom eraan" of "ben 5 minuten later" of iets in die richting. Die kosten mij dus voortaan meteen een minuut. Pure oplichterij![]()
Nooit meer vodafone![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:34 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Je bekijkt van tevoren toch de tarieven voordat je tekent?
Alle abonnementen werken trouwens zo behalve tmobile en telfort, de rest rekent de hele eerste minuut of een starttarief binne de bundel.
kan zijn dat ze de tarieven veranderen zonder het te meldenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:34 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Alle abonnementen werken trouwens zo behalve tmobile en telfort.
ik had dat ook niet, en toen ik WERD gebeld voor een aanbieding, zei die vent aan de telefoon ook dat ik niet per minuut zou betalen....quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:34 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
In de 'oude' T-Mobile abonnementen betaal je per seconde met een minimum van 30 seconden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:34 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |