Dan moet ik wel nuchter blijvenquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:12 schreef MoChe het volgende:
[..]
Dan gaan we lekker in het perzisch roddelen je weet![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:21 schreef mForce het volgende:
[..]
Dan moet ik wel nuchter blijvenop zich hoeven we niet veel woorden te kennen oa lozer, slet, cute en ok
![]()
Tally komt zelf niet eensquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:26 schreef MoChe het volgende:
[..]
wel komen he
Tally () en Dingie (
) willen ook dat je komt
zo hou je de spanning er wel in hequote:Op donderdag 11 mei 2006 14:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Tally komt zelf niet eens
En ik weet nog niet of ik ga, dat merk je pas op het laatste moment![]()
Ik vind ook dat je moet komenquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Tally komt zelf niet eens
En ik weet nog niet of ik ga, dat merk je pas op het laatste moment![]()
Hmm een biertje? kunnen we niet iets anders regelen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Blowers die niet kunnen draaien, ga je schamen.
Ik blow niet altijd)maar ik kan de mooiste joints draaien.
Bij deze bied ik mijn diensten aan.
Ik draai een joint in ruil voor een biertje.
Onderhandelen staat vrijquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:52 schreef mForce het volgende:
[..]
Hmm een biertje? kunnen we niet iets anders regelen?
Totdat je alleen bent en wilt blowen of bij mensen bent die ook niet kunnen draaien.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Het laten draaien is juist de kunst
Ik vind altijd wel iemand die het voor me wil doen, dus ik hoef het niet zelf te leren
Ik blow nooit alleen, dat vind ik sneuquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Totdat je alleen bent en wilt blowen of bij mensen bent die ook niet kunnen draaien.
daar kom je zaterdag achter je weetquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Onderhandelen staat vrij.
Wat heb je te bieden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |