Hoeveel bonnen heb je wel niet gebruikt?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:52 schreef Timo20 het volgende:
Net de 2 disc van Saving Private Ryan besteld bij cdwow voor het gigantische bedrag van ¤ 3,99![]()
Ik heb de Luxe editie al (die 2 disc + 2 extra films en zo..)quote:Op woensdag 5 april 2006 00:02 schreef Mikkie het volgende:
Kijk hier, Dizer.
Eén voucher, 4 euro, en thuisbezorgd. Misschien moet ik 'm ook maar eens bestellen
Nou, ik heb er meer dan 1 jaar geleden 25 euro voor neergelegdquote:Op woensdag 5 april 2006 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh, die 60th Ann. Comm. Ed.? Die kost 22 euro, dat ga ik er niet voor neerleggen
De versie van Timo... die is vet mooi.. hele mooie digipackquote:Op woensdag 5 april 2006 00:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat valt op zich ook wel mee inderdaad, maar jij bent een liefhebber. Een dergelijke set heeft voor mij gewoon geen meerwaarde.
Wel leuk trouwens: bij cd-wow zijn de 1-disc NL en de 2-disc UK die Timo en ik besteld hebben even duur, bovendien heeft de 2-disc ook nog een shitload aan subs, waaronder NL. Moeilijk kiezen dan, welke te bestellen
Heb hem ook besteld. Volgens een member van dvd.nl die hem onlangs besteld had is het een digipack zoals op de afbeeldingquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:52 schreef Timo20 het volgende:
Net de 2 disc van Saving Private Ryan besteld bij cdwow voor het gigantische bedrag van ¤ 3,99![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoeveel bonnen heb je wel niet gebruikt?
maar 1 bon gebruiktquote:Op woensdag 5 april 2006 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt toch geen linkje + voucher gebruikt hè? Dan wordt 'ie toch weer gecancelled bij jou
De oop Extreme Tin kan ik wel voor je regelen, waarschijnlijk nog in sealquote:Op donderdag 6 april 2006 23:25 schreef Mikkie het volgende:
T2: Judgment Day 2-disc ook voor 7 euro (helaas niet de tin, maar ach...), allebei met voucher voor maar 4 eu/st, misschien toch maar eens bestellen
Ik ben benieuwdquote:Hello,
We checked your order.
There was again a technical problem and will be shipped today.
Thank you for your patience.
Kind Regards,
wie hier heeft geen koop ziekte?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mên, ik heb weer koopziekte. Da's gevaarlijk.
Ik ben bang voor mijnzelfquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wie hier heeft geen koop ziekte?
M`n Saving Private Ryan 2 disc is zowaar verzonden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |