quote:
Op zondag 2 april 2006 21:10 schreef kinky_queen het volgende:Neuh, er werd geschreeuwd dat ik een handelaar ben, dit alles is allang en breed uitgesproken
M'n ban vorige x was een misverstand
Misverstand?!? MISVERSTAND?!?!! Een woekerhandelaar ben je! Gebakken lucht! Waarom schorem zoals jij nog niet een permban heeft is me een volkomen raadsel! Je bent een schande voor elke verzamelaar!
Mensen, let op, handel niet met dit sujet! Ik herinner het me nog goed, een week of wat geleden ben ik er eens langs gegaan. Een dvdtje kopen, één. Hoe duur kan 1 dvd wezen, dacht ik nog. Hoe naief. Ik het hele end rijden, nog een tijd moeten zoeken door de gevaarlijke donkere achterbuurten van een van Neerlands crimineelste steden, maar uiteindelijk goed aangekomen.
Doet ie open. Je ziet het meteen, vaag blauwachtig voorkomen, rood oplichtende ogen (avater lijkt sprekend), onguur uiterlijk. Je wordt al geljik geintimideerd, niet in het minst door het gegrom van een of andere vervaarlijke Veluwse Panter die hij bizar genoeg als huisdier houdt. "Die woonde er al toen we hier kwamen wonen." Tuurlijk, erg geloofwaardig.
Daarna gaat het los. Rijen, dozen, stapels met dvds! Giftset na giftset, OOP na OOP vliegt er om je oren! Hij praat en praat maar, beetje smooth-talken hier, bijdehandte opmerking daar, z'n vrouw (zegt hij, ik zeg: medeplichtige!) komt nog even binnen voor een ouderwetse good-cop-bad-cop routine en voor je het weet sta je twee uur later weer buiten, een dikke meier (100 piek!) lichter en een (1!) armetierige dvd in je handschoenenkastje.
En dan moet je nog 5 kwartier terugrijden, wondering what the hell just happened...
Dus misverstand? My ass! Bannen zeg ik, voorgoed!