quote:Op zondag 2 april 2006 00:15 schreef Mikkie het volgende:
Zaterdagavond, en wie zitten er op een online verjaardagsfeestje?
Oeh, lekker schoon, fris en warme beddengoed zometeenquote:Op zondag 2 april 2006 00:24 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit meer te wachten tot de droger klaar is met het drogen van m'n beddengoed, dan kan ik naar bed
quote:Op zondag 2 april 2006 00:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Warm beddengoed is niet tof. M'n bed moet koud zijn als ik erin kruip. Schoon is wel lekker. Edoch eerst ff m'n kop wassen, anders zit er weer meteen zo'n gel-laag op m'n kussensloop.
Gel is zo <vul jaartal in>...quote:Op zondag 2 april 2006 00:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, da's kut hoor. Ik heb dat wel eens een week vol gehouden, de vetheid straalt van je kussensloop af dan. Echt té ranzig
Zoiets?quote:Op zondag 2 april 2006 00:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, een plofkop, waarbij het lijkt alsof je 5 minuten op 220 hebt gestaan, da's charmant
Ik moet gewoon weer eens naar de kapper.
lekkerquote:Op zondag 2 april 2006 00:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, da's kut hoor. Ik heb dat wel eens een week vol gehouden, de vetheid straalt van je kussensloop af dan. Echt té ranzig
Haha, wax niet dan? Als je dat een keer door je haar heenhaalt kun je niet meer normaal met je hand door je haarquote:
Heb je die van de FRS al binnen?quote:Op zondag 2 april 2006 14:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik moet zelf de verzendkosten gaan betalen als ik amelie wil retouren
ik zie het al gebeuren dat dat nog meer is dan die dvd waard is, dus ik pas
verkoop hem wel ofzo
Tjah.. bestellen via Internet bij de FRSquote:Op zondag 2 april 2006 14:42 schreef kinky_queen het volgende:
@ MissyMirjaM
Amelie ligt hier met duizenden bij de FRS, bij jou niet?
nu welquote:Op zondag 2 april 2006 14:42 schreef kinky_queen het volgende:
@ MissyMirjaM
Amelie ligt hier met duizenden bij de FRS, bij jou niet?
9 aprilquote:Op zondag 2 april 2006 17:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hoelang loopt het prijzencircus nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |