quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben even zo vrij geweest je avatar een persoonlijk tintje te geven FD
[afbeelding]
quote:Beste klant,
Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst waarbij u een
couponcode heeft ingewisseld. Deze coupon was slechts eenmalig
geldig en exclusief voor leden van de Nederlandse Volleybal Bond.
Als u de coupon voor meerdere bestellingen heeft gebruikt dan
hebben wij deze geannuleerd. De reden hiervoor is dat u geen lid
blijkt te zijn van de NeVoBo of omdat u de code meer dan één keer
heeft ingewisseld op verschillende accounts. Zulk misbruik kunnen
we uiteraard niet toestaan.
Bij een volgende bestelling waar sprake is van couponmisbruik
zullen we extra kosten in rekening brengen.
Wij hopen u binnenkort als klant in onze winkel te mogen
begroeten.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Ok begrijpelijk, maar laten ze het dan onmogelijk maken voor ons om te gebruiken of wees zo eerlijk dit gelijk te vermelden.quote:
Waar en hoeveel?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:06 schreef FremantleDockers het volgende:
Hoewel het op foto's een simpel ding lijkt, blijkt hij IRL stiekem best een vette holografische cover te hebben, erg mooi ding! Op aanraden van KQ nog snel even besteld voor het OOP-monster toeslaat.
Neequote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:46 schreef FremantleDockers het volgende:
DVDpacific, ¤16.50 excl. verzenden. Zo te zien hebben ze hem nog. Heb jij nou ondertussen de L.E. van Jarhead al gekocht trouwens?
Nope hij is OOP toch?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
NeeIs ie wel nog voor een normaal prijs ergens te vinden?
nee hij is serieus OOPquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nu al? Wat hadden ze maar 10 stuks gemaakt?
Tering. Dat wordt de Nederlandse release danquote:
Gaat idd nergens over! 3 maart release, 24 maart OOP! Drie wekenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nu al? Wat hadden ze maar 10 stuks gemaakt?
Dat merkte ik laatst opquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:29 schreef Mikkie het volgende:
althans, dat meen ik me op de één of andere manier te herinneren...
quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:58 schreef FremantleDockers het volgende:
Zou zweren dat dit topic door timo geopend was.
ik meen me te herinneren dat ik ooit zoiets zei over cdwow, en toen viel iedereen over me heenquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:15 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ok begrijpelijk, maar laten ze het dan onmogelijk maken voor ons om te gebruiken of wees zo eerlijk dit gelijk te vermelden.
Even snel twee foto's geschoten. Tis denk ik alleen echt interessant als je ook geinteresseerd ben in echte verhaal d.m.v van het boek. Heb wel een 5 pond bon gebruikt om op 5,75 euro uit te komen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:17 schreef pascalheister het volgende:
heb je pics averusz?
Ja maar nu heeft iedereen het en met cdwow hebben alleen jij en ik het.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik meen me te herinneren dat ik ooit zoiets zei over cdwow, en toen viel iedereen over me heen
das een kut excuus hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:49 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ja maar nu heeft iedereen het en met cdwow hebben alleen jij en ik het.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |