De oop Extreme Tin kan ik wel voor je regelen, waarschijnlijk nog in sealquote:Op donderdag 6 april 2006 23:25 schreef Mikkie het volgende:
T2: Judgment Day 2-disc ook voor 7 euro (helaas niet de tin, maar ach...), allebei met voucher voor maar 4 eu/st, misschien toch maar eens bestellen
Ik ben benieuwdquote:Hello,
We checked your order.
There was again a technical problem and will be shipped today.
Thank you for your patience.
Kind Regards,
wie hier heeft geen koop ziekte?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mên, ik heb weer koopziekte. Da's gevaarlijk.
Ik ben bang voor mijnzelfquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wie hier heeft geen koop ziekte?
M`n Saving Private Ryan 2 disc is zowaar verzonden![]()
De Nederlandse steelbook uitgavequote:Op zaterdag 8 april 2006 12:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar zat ik al op te wachten![]()
welke uitgave is dat?
Welkom terugquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:59 schreef Shogo het volgende:
Zo ben er weer.![]()
Gelijk ff een stapel van die vouchers aangevraagd.Heb ik nog iets gemist in dvd-land?
Trip was leuk. Nooit gedacht dat Madrid leuk was. En die dames daar...quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welkom terugHoe wa je tripje?
Wat heb je gemist? Ach, alleen een hoop gecancel vanuit Bol.com en CD-wow
Oeh.. leuk zeg. Dames zijn daar inderdaadquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:59 schreef Shogo het volgende:
[..]
Trip was leuk. Nooit gedacht dat Madrid leuk was. En die dames daar...(uiteraard moet je ook het nachtleven verkennen)
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh.. leuk zeg. Dames zijn daar inderdaadDat hoor je wel vaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |