Midden in de nacht, gek!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:28 schreef LostFormat het volgende:
Das 's ochtends.
tss een half uurtje later ga ik uit bed. dus t is s'morgensquote:
Dat werkt dus niet. Een echte 6.00-pisneiginger weet dat!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:29 schreef Slappertje het volgende:
Gewoon negeren, omdraaien en doorslapen![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:32 schreef Mars het volgende:
Ik ga altijd pissen voordat ik naar bed ga en hoef dan pas weer als ik wakker word!
Sommige grote mensen drinken wel eens bier voor ze gaan slapen en dan werkt jouw theorietje niet!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:32 schreef Mars het volgende:
Ik ga altijd pissen voordat ik naar bed ga en hoef dan pas weer als ik wakker word!
Geloof mij, ik ben student en heb dit dus minimaal 2dgn in de week. Werkt voor mij bijna altijd en anders is de wasbak ongeveer 100mtr minder strompelen dan de plee.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet. Een echte 6.00-pisneiginger weet dat!
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Sommige grote mensen drinken wel eens bier voor ze gaan slapen en dan werkt jouw theorietje niet!
wat de neukquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:36 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Geloof mij, ik ben student en heb dit dus minimaal 2dgn in de week. Werkt voor mij bijna altijd en anders is de wasbak ongeveer 100mtr minder strompelen dan de plee.![]()
Je bedoelt dat je een zwakke blaas hebt!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Sommige grote mensen drinken wel eens bier voor ze gaan slapen en dan werkt jouw theorietje niet!
Nee, ik bedoel dat mijn blaas geen 3 liter verwerkt bier kan opslaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:37 schreef Mars het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een zwakke blaas hebt![afbeelding]
Vandaar mijn slagzin: Schijt op tijd!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:37 schreef Revelation het volgende:
Ik snap wat je bedoel, maar ik blijf meestal een kwartier liggen kutten en vervolgens ga ik er toch uit om ff te stralen. Als je schijten moet als je lig te slapen is het helemaal kut.
Jij hebt best een spannend leven is het nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:38 schreef Adurothiel het volgende:
6 uur vind ik nog meevallen, want ik moet er meestal om 8 uur uit. Dan kan ik gewoon weer in slaap vallen. Maar ik heb er een schurfthekel aan als om half 8 de wekker gaat en ik meteen nodig moet plassen, omdat dan m'n waardevolle snoozetijd verpest is. Ergernis der ergernissen!!!
Waar?quote:
Oh, ik ben best wat gewend en kan een hoop hebbenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:39 schreef Starbuck84 het volgende:
[..]
Jij hebt best een spannend leven is het niet![]()
Zwerverquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:43 schreef Peewee het volgende:
Als ik om 06:00u. mot pissen, moet ik eerst een parkeerplaats of tankstationnetje opzoeken. In een natte broek op je werk verschijnen is ook niet alles,..
ROFLquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:42 schreef Adurothiel het volgende:
[..]Oh, ik ben best wat gewend en kan een hoop hebben
Ze moeten gewoon niet aan mijn snoozetijd komen![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:41 schreef Starbuck84 het volgende:hier, je zusje
Ok, dat is dan ¤ 200,-quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:41 schreef Starbuck84 het volgende:ben nu ongeveer wel klaar met haar, kun je haar ophalen![]()
Prachtig, die reactiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:44 schreef Slappertje het volgende:
[..]Heb ik een zusje?!?! Sweet! Kan ze wat bijverdienen voor me.
uhm .. bier drinken en dan om 6.00uur moeten pissenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:46 schreef Adurothiel het volgende:
[..]Vertel me over jouw spannende belevenissen, oh goeroe der vervulling![]()
Hoe krijg je het trouwens voor elkaar om liters bier te zuipen en dan pas om 6 uur te moeten pissen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:35 schreef veldmuis het volgende:
[verkapt ik-drink-bier-topic]
echt welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ontploffen???quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:27 schreef veldmuis het volgende:
pissen en geen zin hebben je warme bed uit te kruipen en blijven liggen onder het motto van "nog een uurtje en dan moet ik eruit"
Vroeger is ook kut, maar dan is het meestal toch even de trap af roetsjen omdat de kans bestaat dat je blaas intern ontploft heb ik van horen zeggen.
Wat superirritant, kloterig, stom, debiel, wie heeft dat uitgevonden en waarom is hij nog niet dood?.
Oh, en wie kent bovenstaand fenomeen?.
we drinken geen bier in liters maar in vatenquote:
ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:27 schreef veldmuis het volgende:
pissen en geen zin hebben je warme bed uit te kruipen en blijven liggen onder het motto van "nog een uurtje en dan moet ik eruit"
Vroeger is ook kut, maar dan is het meestal toch even de trap af roetsjen omdat de kans bestaat dat je blaas intern ontploft heb ik van horen zeggen.
Wat superirritant, kloterig, stom, debiel, wie heeft dat uitgevonden en waarom is hij nog niet dood?.
Oh, en wie kent bovenstaand fenomeen?.
Mij voor gek verklaren en zelf elke dag om 6 uur opstaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:01 schreef -Japser- het volgende:
Niet zeuren gek, ik sta elke dag om 6 uur op![]()
en nee, ik ga nooit snachts m'n nest uit om vervolgens te mogen gaan zeiken..
omg lolquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mij voor gek verklaren en zelf elke dag om 6 uur opstaan.
Ik zit ook op school. Als ik supervroeg moet opstaan is half 8 prima te doen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:08 schreef -Japser- het volgende:
[..]
omg lolmja school heh..
morgen mag ik uitslapen![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:28 schreef GSi het volgende:
Ik moet vaak schijten als ik net op de fiets wil stappen naar mijn werk. Dat of 5 minuten voor ik weg ga.
Dat is pas irritant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |