De bedoeling was eerst het nervegas naar Rusland te transporteren....quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:08 schreef CloudStrife het volgende:
Maar we weten nu dus dat Henderson Bierko kende en dat hij het nervegas dus in de States los wilde laten. Zat Walt Cummings niet zover in het spel? Is hij gebruikt door Henderson? Is Henderson de main baddy, denk het niet, want Pandora's box is nog niet open!
En Mrs. Logan op Talpa in weet-ik-veel-wat.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:00 schreef Bergie88 het volgende:
Chloe is nu op tv in Legaly Blond 2 op RTL5
Als ze maar niet zo blij gaat doen in CTU!quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:00 schreef Bergie88 het volgende:
Chloe is nu op tv in Legaly Blond 2 op RTL5
20-26 maart:quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:05 schreef Merkie het volgende:
CloudStrife, jij weet nogal wat van Amerikaanse series. Weet je misschien ook waar je kijkcijfers kan vinden
? Ben wel benieuwd naar hoe series in Amerika bekeken worden
.
Als het goed is wel, dit is toch 24?quote:
Inderdaad, in de preview van aflevering 12 was al te zien dat CTU werd aangevallen (las ik later).quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:20 schreef Myers het volgende:
Waarom zou je uberhaupt naar spoilersites kijken, waarom bestaan die sites eigenlijk. Zoiets wil je toch niet weten? Als je weet wat er gebeurt in 24 neemt dat meteen 75% van de fun weg, ik kijk die previews niet eens.
weet je misschien ook waar ik dat kan vinden?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:06 schreef CloudStrife het volgende:
iemand had zelfs heel aflevering 15 twee weken echt super gedetailleerd uitgeschreven, was dus zo fake als het maar kon.![]()
Opbeuken met chinezen, nergens goed voor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:52 schreef Gremen het volgende:
Ik denk dat het nieuwe sletje de mol is.
Ze wist wel erg veel van die gas instalatie af......
Die sexuele intimidatie scenes zullen er ook wel voor een reden inzitten. Ze klaagt vast bill aan, zodat hij wordt vastgezet en CTU weer stuurloos is.....
Verder heeft iedereen het over de chinezen die terug komen? Is dat al duidelijk of denken jullie dat alleen maar door seizoen 4? Zal wel raar zijn als die binnen een dag weten dat jack weer leeft en dan ook meteen actie ondernemen. Verder is seizoen 4 klaar dus de chinezen zijn ook klaar....
Volgens mij was dat gewoon puur een grap van de schrijvers hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:52 schreef Gremen het volgende:
Ik denk dat het nieuwe sletje de mol is.
Ze wist wel erg veel van die gas instalatie af......
Die sexuele intimidatie scenes zullen er ook wel voor een reden inzitten. Ze klaagt vast bill aan, zodat hij wordt vastgezet en CTU weer stuurloos is.....
Idd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:07 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon puur een grap van de schrijvers hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |